MorDk skriver:
Ja som mange af jer ved så skal jeg møde op på FG i aften, hvor vandet bliver taget! Er så spændt på det hele at det halve ku' være nok!
Min kæreste er SÅ sød. Han er faktisk slet ikke til at holde styr på... eller jo... han ligger inde i sengen og vender og drejer sig! Han sukker dybt! Rejser sig og går på toilettet. Klager over ondt i maven... og ja man skulle jo nærmest tro det var HAM der var gravid og skulle føde idag *S* Meeen det skal han jo næææsten også! Han skal ihvertfald være med og jeg kan mærke på ham at han er meget spændt og glææææder sig helt enormt! Det er nu dejligt!
Min storesøster kommer og henter os ved en 16-tiden. Hun skal med til fødslen! Tænk at man sådan har kunne planlægge dagen... (det havde jeg altså ikke regnet med) Men det er rart nu hvor vi har en søn som også skal tages hensyn til! Hans "barnepige" kommer ved en 15-tiden og så henter vi ham i vuggestuen sammen og tager hjem og hygger lidt indtil vi skal aftsted! Alt er klappet og klart. Mad i fryseren/køleskab, taske er pakket... intet mangler... og det lader til vi kan tage stille og roligt afsted for "Lillepigen" er da en stædig lille en som ikke bare liiiige kommer ud... *S* ♥
Jeg håber alt forløber som det skal og at jeg snart kan skrive en opdatering herinde... at jeg har FØDT!
Er lidt nervøs... tænker en del på det at hun har en hjertefejl... (trods lægerne siger vi ik skal bekymre os) så er jeg lidt nervøs for om hun kan klarer det hele... *suk* Men det er vel meget normalt at bekymre sig! Sys bare ikke jeg havde de bekymringer sidst jeg skulle føde...
Hmmm...
Nå, men jeg slutter igen... måtte bare lige ud med lidt nu her hvor jeg bare sidder og venter... *S*
Må snart i bad og gør mig "klar" ♥