Vandet bliver taget i aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Bellas Mor

Aaarh.... Er så spændt på dine vejne

Krydser fingre for at ALT kommer til at gå gnidningsfrit!!

Held og lykke + en STOR krammer herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Lotus86

Hvor er det bare hyggeligt, får helt kriller i maven på dine vegne

Held og lykke med det hele, er sikker på alt nok skal gå som det skal, og at du snart kan ånde lettet op, med din skønne prinsesse i armene

Anmeld

19. september 2012

MIWULA

Rigtig mange gange god fødsel til dig/jer håber alt går som smurt og vi snart høre fra dig igen..

Anmeld

19. september 2012

christina92

Hav en super god fødsel!! Glæder mig til update på det hele

Anmeld

19. september 2012

Tulle28

Rigtig meget held og lykke:-) Vil tænke på dig i aften og glæder mig til din FB!:-) Er sikker på alt nok skal gå godt.

Kram Tulle

Anmeld

19. september 2012

Miss Church

Ihh hvor jeg glæder mig til en positiv update!

Rigtig go' fødsel! 

Anmeld

19. september 2012

KarinaBF

held og lykke med det hele

Anmeld

19. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Ja som mange af jer ved så skal jeg møde op på FG i aften, hvor vandet bliver taget! Er så spændt på det hele at det halve ku' være nok!

Min kæreste er  sød. Han er faktisk slet ikke til at holde styr på... eller jo... han ligger inde i sengen og vender og drejer sig! Han sukker dybt! Rejser sig og går på toilettet. Klager over ondt i maven... og ja man skulle jo nærmest tro det var HAM der var gravid og skulle føde idag *S* Meeen det skal han jo næææsten også! Han skal ihvertfald være med og jeg kan mærke på ham at han er meget spændt og glææææder sig helt enormt! Det er nu dejligt!

Min storesøster kommer og henter os ved en 16-tiden. Hun skal med til fødslen! Tænk at man sådan har kunne planlægge dagen... (det havde jeg altså ikke regnet med) Men det er rart nu hvor vi har en søn som også skal tages hensyn til! Hans "barnepige" kommer ved en 15-tiden og så henter vi ham i vuggestuen sammen og tager hjem og hygger lidt indtil vi skal aftsted! Alt er klappet og klart. Mad i fryseren/køleskab, taske er pakket... intet mangler... og det lader til vi kan tage stille og roligt afsted for "Lillepigen" er da en stædig lille en som ikke bare liiiige kommer ud... *S*

Jeg håber alt forløber som det skal og at jeg snart kan skrive en opdatering herinde... at jeg har FØDT!

Er lidt nervøs... tænker en del på det at hun har en hjertefejl... (trods lægerne siger vi ik skal bekymre os) så er jeg lidt nervøs for om hun kan klarer det hele... *suk* Men det er vel meget normalt at bekymre sig! Sys bare ikke jeg havde de bekymringer sidst jeg skulle føde... Hmmm...

Nå, men jeg slutter igen... måtte bare lige ud med lidt nu her hvor jeg bare sidder og venter... *S*

Må snart i bad og gør mig "klar" 

Dagens bedste opdatering!! Jeg er så spændt på dine vegne og glæder mig til at læse at du har FØDT 

Anmeld

19. september 2012

Kay

ihhh hvor spændende  har været inde og kigge hver dag for at se om du havde født  venter i spænding på en update og billed 

Anmeld

19. september 2012

serinasmor

Held og lykke med den snarligt forestående fødsel beholder de jer derinde til lillesøster kommer ud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.