hvor længe skal man vente ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2012

KarinaBF

Jeg har ringet ud på sygehuset for at snakke med den Læge der har til set mig gennem min graviditet hun er der så hvis ikke og de vil få en anden til at ringe men jeg ringede kl. 9.15 ca og deres telefontid er slut nu her 11.30 skal jeg ringe igen eller vente ???

Grunden til jeg skal nakke med dem er fordi jeg har for højtblodtryk og de har givet mig piller for det men det har ikke virket og nu er jeg begyndt at hæve i ansigt, fødder og hænder ! ved det sidste er normalt men jeg havde i min første graviditet svangerskabsforgiftning og i min anden graviditet forhøjet blodtryk og har født før tid begge gange og får også meget små børn (den første var 1865g og den anden var 2400g)

hvad skal jeg ???? Vente eller ringe igen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

jack

KarinaBF skriver:

Jeg har ringet ud på sygehuset for at snakke med den Læge der har til set mig gennem min graviditet hun er der så hvis ikke og de vil få en anden til at ringe men jeg ringede kl. 9.15 ca og deres telefontid er slut nu her 11.30 skal jeg ringe igen eller vente ???

Grunden til jeg skal nakke med dem er fordi jeg har for højtblodtryk og de har givet mig piller for det men det har ikke virket og nu er jeg begyndt at hæve i ansigt, fødder og hænder ! ved det sidste er normalt men jeg havde i min første graviditet svangerskabsforgiftning og i min anden graviditet forhøjet blodtryk og har født før tid begge gange og får også meget små børn (den første var 1865g og den anden var 2400g)

jeg ville da ringe igen, med det samme.

held og lykke.

Anmeld

19. september 2012

simone_jacobsen

KarinaBF skriver:

Jeg ville ringe derud lige med det samme!!

Og så lige give os en opdatering efterfølgende

Anmeld

19. september 2012

KarinaBF

simone_jacobsen skriver:

Jeg ville ringe derud lige med det samme!!

Og så lige give os en opdatering efterfølgende

jeg har ringet derud igen og jeg fik svaret at min læge ikke var tilstede før efter kl. 14 så der ville hun ringe til mig da de synes det var bedst det var den tilknyttede læge der havde ordineret min medicin og som kendte mig og som jeg gav hende ret i

så nu er der vente tid

Skal nok komme med en update når jeg har snakket med Lægen !

Anmeld

19. september 2012

KarinaBF

jack skriver:

jeg ville da ringe igen, med det samme.

held og lykke.

tk har nu ringet men lægen er der ikke før efter kl. 14 så venter spændt på hun ringer så jeg kan finde ud af hvad jeg skal gøre !

Anmeld

19. september 2012

jack

KarinaBF skriver:

tk har nu ringet men lægen er der ikke før efter kl. 14 så venter spændt på hun ringer så jeg kan finde ud af hvad jeg skal gøre !

Håber de snart vender tilbage  til dig...

Anmeld

19. september 2012

simone_jacobsen

KarinaBF skriver:

jeg har ringet derud igen og jeg fik svaret at min læge ikke var tilstede før efter kl. 14 så der ville hun ringe til mig da de synes det var bedst det var den tilknyttede læge der havde ordineret min medicin og som kendte mig og som jeg gav hende ret i

så nu er der vente tid

Skal nok komme med en update når jeg har snakket med Lægen !

Det var godt at du ringede derud?
Hvad sagde din læge så til dig?

Anmeld

19. september 2012

KarinaBF

har nu snakket med Lægen og jeg skal tage 2 piller mere om dagen altså 2 om morgen og 2 om aften og efter følgende tage mit blodtryk hver dag som jeg gør nu !

så skal jeg på tirsdag sende papiret ind med mine blodtryk på og så vil hun torsdag kigge på dem og derefter vuderet om jeg skal have flere ! og den 3/10 skal jeg så ind til scanning og samtale med hende igen som har været meningen hele tiden !

jeg går til ekstra scanninger da mine børn bliver så lille

den lille i maven er vuderet til 880 g (normalen er ca 1200 g) da jeg var i uge 27+6 og er nu i 28+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.