Sidste jordemoder besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. september 2012

MMOGM

Igår var jeg til mit sidste jordemoder besøg  Bassen vejer nu 34-3500g og han har det rigtig godt derinde 

Hun bestilte en tid til mig på mandag, til en snak om igangsættelse, og så bliver det nok først engang i næste weekend, hvis jeg skal sættes igang! 

Så håber inderligt at jeg føder her inden på mandag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Bak

Mikkala91 skriver:

Igår var jeg til mit sidste jordemoder besøg  Bassen vejer nu 34-3500g og han har det rigtig godt derinde 

Hun bestilte en tid til mig på mandag, til en snak om igangsættelse, og så bliver det nok først engang i næste weekend, hvis jeg skal sættes igang! 

Så håber inderligt at jeg føder her inden på mandag 

for dig! Ærgeligt at du skal vente så længe, men det er vist meget normalt. Venter også selv spændt på fødsel! Er 40+0 på mandag!

Anmeld

20. september 2012

MMOGM

anbiku skriver:

for dig! Ærgeligt at du skal vente så længe, men det er vist meget normalt. Venter også selv spændt på fødsel! Er 40+0 på mandag!

Ja, jeg synes også at der er længe til 

Uh hvor spændende! Krydser også finger for at der snart sker noget hos dig 

Anmeld

20. september 2012

Bak

Mikkala91 skriver:

Ja, jeg synes også at der er længe til 

Uh hvor spændende! Krydser også finger for at der snart sker noget hos dig 

Tak Den sidste tid føles bare lang. Men måske hjælper det lidt at huske, at kroppen nok har bedre af at gå igang af sig selv... Men øv, når man bare venter og venter..
En veninde med termin tre dage efter mig har lige født! Snyd

Anmeld

20. september 2012

MMOGM

anbiku skriver:

Tak Den sidste tid føles bare lang. Men måske hjælper det lidt at huske, at kroppen nok har bedre af at gå igang af sig selv... Men øv, når man bare venter og venter..
En veninde med termin tre dage efter mig har lige født! Snyd

Ja det er lidt snyd! 

Ja, jeg vil også helst gå igang af mig selv, men gider snart ikke vente mere  Har bare ingen tålmodighed!

Anmeld

20. september 2012

Bak

Mikkala91 skriver:

Ja det er lidt snyd! 

Ja, jeg vil også helst gå igang af mig selv, men gider snart ikke vente mere  Har bare ingen tålmodighed!

Kan jeg godt følge.. Tror også min er godt brugt op så snart jeg rammer de 40+0... Og min mand starter undervisning på mandag, så det vil bare passe SÅ godt, hvis prinsessen lige ville kigge ud nu!!

Men masser af vestøv til dig! Du er alligevel lidt foran i køen

Anmeld

20. september 2012

MMOGM

anbiku skriver:

Kan jeg godt følge.. Tror også min er godt brugt op så snart jeg rammer de 40+0... Og min mand starter undervisning på mandag, så det vil bare passe SÅ godt, hvis prinsessen lige ville kigge ud nu!!

Men masser af vestøv til dig! Du er alligevel lidt foran i køen

Mange tak hihi 

Så vil jeg gemme lidt til dig, og sende retur! 

Anmeld

20. september 2012

babymus77

Sender ve støvog ønsker en dejlig fødsel!!! Mit gik i gang dagen efter de havde løsnet foster hinder!! Gik 8 dage over tid;-) 

Anmeld

20. september 2012

MMOGM

babymus77 skriver:

Sender ve støvog ønsker en dejlig fødsel!!! Mit gik i gang dagen efter de havde løsnet foster hinder!! Gik 8 dage over tid;-) 

Mange tak  Håber jeg føder i løbet af weekenden hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.