Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vidunderligeunger skriver: jeg er bare træt af den der "nå hvad laver du så?" og jeg svarer "jeg er på overførselsindkomst" og blikket i øjnene på den spørgende er lidt en blanding af: men det er nok noget der foregår inde i mig... men ja det er en PERIODE og jeg melder mig i a-kasse den dag jeg står med arbejde. selvom der er mange som mig, der søger arbejde.. kan man ikk stemme dørklokker?
jeg er bare træt af den der "nå hvad laver du så?" og jeg svarer "jeg er på overførselsindkomst" og blikket i øjnene på den spørgende er lidt en blanding af: men det er nok noget der foregår inde i mig... men ja det er en PERIODE og jeg melder mig i a-kasse den dag jeg står med arbejde. selvom der er mange som mig, der søger arbejde.. kan man ikk stemme dørklokker?
Kan du ikke bare sige, når nogen spørger, at du er så heldig at være på forlænget barsel
Så længe du har et mål, og du vil nå det, så skal du ikke have det dårligt over KH en periode
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128