... og jeg kan mærke hvor TRÆLS! jeg faktisk synes det er 
Men det er kun for en periode til og med januar...
I torsdags ringede min studievejleder fra VUC, hvor jeg har taget fagpakken til at blive enten pædagog eller sygeplejerske, og sagde at jeg ikke kan få de ønskede barselsklip.
forhistorie:
Jeg fødte marts 12, gik til eksamen juni 12 og får Su til og med denne måned, altså tre måneder, hvor jeg reelt ikke er studieaktiv.
Men jeg er åbenbart ikke berettiget barselsklip, da jeg ikke er igang med en udd, men har afsluttet een slags udd og skal igang med en ny.. var jeg derimod startet på videregående udd i august og ville har barsel i september, kunne jeg godt.. så øv øv...
Nu kalder KH'en, da jeg i sin tid, inden jeg kom på VUC, kun var medlem af ASE i 8 mdr.. Jeg har ikke kunne fortsætte mit medlemskab da det kræver at man arbejder 25 timer ved siden af sin skole og det har jeg desværre ikke haft mulighed for med et barn og et på vej...
MEN MEN, det er en periode på 4 mdr så jeg overlever nok. Håber så bare på at finde et arbejde pr. 1.2.12, eller noget andet relevant arbejde
Andre i samme situation, eller som har prøvet noget lignende?
god dag til alle derude, arbejdsløse, selvstændige, funktionærere, studerende, KH'ere og hvad vi ellers har
Anmeld