Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver:Det er mig der fik et risiko tal på. 1:13 til nakkefolds scanning. Det er forhåbentlig i dag vi får svar på moderkage biopsi. Gud hvor har ventetiden været så forfærdelig!,! Vi er bange og nervøse. :-(
årh det kan jeg godt forstå og håber på det bedste for jer!! og venter spændt på en opdatering
tarkoflen skriver: Jeg for at l får en rigtig fin dag med en super god nyhed!
Jeg for at l får en rigtig fin dag med en super god nyhed!
nusenjo88 skriver: årh det kan jeg godt forstå og håber på det bedste for jer!! og venter spændt på en opdatering
Det er bare ikke sjovt at vente på!
Krydser fingre for, at I får det rigtige svar!
Anonym skriver: Det er mig der fik et risiko tal på. 1:13 til nakkefolds scanning. Det er forhåbentlig i dag vi får svar på moderkage biopsi. Gud hvor har ventetiden været så forfærdelig!,! Vi er bange og nervøse. :-(
Det er mig der fik et risiko tal på. 1:13 til nakkefolds scanning. Det er forhåbentlig i dag vi får svar på moderkage biopsi. Gud hvor har ventetiden været så forfærdelig!,! Vi er bange og nervøse. :-(
Krydser fingre
Held og lykke! Sender en masse tanker og krydsede fingre i jeres retning - hvor må det være forfærdeligt!
Håber på det bedste!
FruK skriver: Det er bare ikke sjovt at vente på! Krydser fingre for, at I får det rigtige svar!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128