så er det i dag vi forhåbentlig får svar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

Det er mig der fik et risiko tal på. 1:13 til nakkefolds scanning. Det er forhåbentlig i dag vi får svar på moderkage biopsi. Gud hvor har ventetiden været så forfærdelig!,! Vi er bange og nervøse. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er mig der fik et risiko tal på. 1:13 til nakkefolds scanning. Det er forhåbentlig i dag vi får svar på moderkage biopsi. Gud hvor har ventetiden været så forfærdelig!,! Vi er bange og nervøse. :-(

Jeg for at l får en rigtig fin dag med en super god nyhed!

Anmeld

19. september 2012

nusenjo88

årh det kan jeg godt forstå  og håber på det bedste for jer!! og venter spændt på en opdatering

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg for at l får en rigtig fin dag med en super god nyhed!

Tusind tak!

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

nusenjo88 skriver:

årh det kan jeg godt forstå  og håber på det bedste for jer!! og venter spændt på en opdatering

Tusind tak! Jeg gir en opdatering

Anmeld

19. september 2012

FruK

Det er bare ikke sjovt at vente på!

Krydser fingre for, at I får det rigtige svar!

Anmeld

19. september 2012

metski83

Anonym skriver:

Krydser fingre 

Anmeld

19. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Held og lykke! Sender en masse tanker og krydsede fingre i jeres retning - hvor må det være forfærdeligt! 

Anmeld

19. september 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Håber på det bedste!

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det er bare ikke sjovt at vente på!

Krydser fingre for, at I får det rigtige svar!

Den er virkelig skrækkelige den ventetid.. Sidder og kigger på telefonen konstant, og tjekker at der er signal og strøm på konstant. :-( tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.