Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger alt lige fra bodyer til bluser, trøjer, bukser.
Alt sammen i str 92 og 98.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Doffie skriver: Søger alt lige fra bodyer til bluser, trøjer, bukser. Alt sammen i str 92 og 98.
Ved ikke hvilken prisklasse du søger . Jeg har en salgstråd med pigetøj str 92/98. Noget jeg syr selv, derfor er tøjet unikt og findes kun i en model.
Bøllen skriver: Ved ikke hvilken prisklasse du søger . Jeg har en salgstråd med pigetøj str 92/98. Noget jeg syr selv, derfor er tøjet unikt og findes kun i en model.
Tak, jeg kigger lige
Jeg har noget i str 92 liggende
Hej
Har dette her til salg i str 92-98. Har også et par ecco vinterstøvler str 25 brugt en sæson til salg - ligger på min profil. Interesseret?
Pia
Piva skriver: Hej Har dette her til salg i str 92-98. Har også et par ecco vinterstøvler str 25 brugt en sæson til salg - ligger på min profil. Interesseret? Pia
Alt på billede og alt på billede dog minus huen, hvad koster det ialt plus porto?
Doffie skriver: Alt på billede og alt på billede dog minus huen, hvad koster det ialt plus porto?
Hvad siger du til 450 incl porto? Støvlerne er ikke medregnet i den. er du interesseret i dem også? Har også et par sorte ballerinaer på min profil str 25.
Doffie skriver: Tak, jeg kigger lige
Syntes det er noget underligt noget du IKKE svare.
Troede vi havde en aftale, det mindste du kan gøre er vel lige og melde fra igen.
bøllen skriver: Syntes det er noget underligt noget du IKKE svare. Troede vi havde en aftale, det mindste du kan gøre er vel lige og melde fra igen.
ej slap lige af
jeg har først nu set du har skrevet, min computer driller mig ret meget og skal til rep. På facebook kan jeg heller ikke se at folk har skrevet til mig.
Doffie skriver: ej slap lige af jeg har først nu set du har skrevet, min computer driller mig ret meget og skal til rep. På facebook kan jeg heller ikke se at folk har skrevet til mig.
Jeg har sendt dig 3 pb dem burde du kunne se . Der blinker jo i toppen af din skærm. Det har så vidt jeg ved intet med computer at gøre. Måske jeg tar fejl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128