Godmorgen.
For at starte heeelt fra strten så valgte min mand og jeg at stoppe med prævention og forsøge at brygge ønske baby nr.3
Men ret hurtigt (et par mdr) valgte vi at stoppe forsøget sådan jeg kunne få HPV vaccinen. Kom ikke på prævention men vi har dyrket sikker sex, kondom....
Tjah altså de få gange vi har haft sex - jeg har været for tæt og har travlt med eksmener.
Jeg har nu fået den første vaccine (starten af september) og har i dg testet gravid (synes der er gået længe siden jeg havde menstruation, selvom den svinger meget.)
Men nu r jeg sågravid og ret meget i vildrede.. Vi ønsker /ønskede jo det her barn rigtig meget... en er så bange for hvad vaccinationen mon kan have gjort.............
Har ikke brug for løftede pegefingre, men har brug for jeres mening omdet kommende forløb... abort / baby......
Hvad er mest fornuftigt at gøre....... hvad er bedst....... Økonomisk har vi jo regnet på det... vi villle ikke svømme i penge, men det vil kunne hænge sammen........ Men samtidig har vi valgt at flytte - i noget mindre - men bedre........
Ååhhh ha.......... synes det er svært......
Anmeld