Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria. skriver: Ja, det kan jeg godt se.. det er ikke brugt særlig meget.. meget af det er brugt 2-3 gange.. det som var meget brugt eller slidt er givet væk eller smidt ud.. Jeg har lige regnet det "løst og billigt" sammen, og det blev 1040,- i det hele.. De "dyre" mærker som Molo, Hollys og Hugin&Munin tager jeg mellem 30-65,- kr/stk for og det andet er mellem 10-20,- kr stk.. Vi kan sige 1000,- alt incl
Ja, det kan jeg godt se.. det er ikke brugt særlig meget.. meget af det er brugt 2-3 gange.. det som var meget brugt eller slidt er givet væk eller smidt ud.. Jeg har lige regnet det "løst og billigt" sammen, og det blev 1040,- i det hele.. De "dyre" mærker som Molo, Hollys og Hugin&Munin tager jeg mellem 30-65,- kr/stk for og det andet er mellem 10-20,- kr stk..
Vi kan sige 1000,- alt incl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Det lyder fint :-) vender lige tilbage da det er til min fætters datter :-) (hvis du får solgt noget imellemtiden er det helt fint)
Det lyder fint :-) vender lige tilbage da det er til min fætters datter :-) (hvis du får solgt noget imellemtiden er det helt fint)
Super! Du skriver bare
Maria. skriver: Super! Du skriver bare
hvad siger du til 240 kr. inkl. porto for de 4 molo bluser jeg nævnte tidligere ? billede 16,20,21,22
MissTas skriver: hvad siger du til 240 kr. inkl. porto for de 4 molo bluser jeg nævnte tidligere ? billede 16,20,21,22
Vi kan sige 250,- incl
Mettefpigen skriver: Blir desværre nødt til at takke nej... De har desværre ikk penge til det :-(
Blir desværre nødt til at takke nej... De har desværre ikk penge til det :-(
Ellers er et bud velkomment
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128