Nej nej nej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2009

Louise_T

Louise_T skriver:

Jeg tænker bare stakkels pige når hun skal ud og have sig et liv!
Det kan hun jo ikke.. Jeg synes godt nok det er skrækkeligt, og det er måske meget egoistisk, men jeg ville simpelthen ikke kunne klare at have sådan et barn... med alle de operationer osv...nej, det har jeg simpelthen ikke psyken til
Nu bliver jeg sikkert upopulær, men so be it!

Mine øjne bliver du skam ikke upopulær. Jeg tænker det samme.. Men alligevel... Det ville jo stadig være ens barn.... det er jo også hamrende svært at sætte sig ind i.

Mine øjne bliver du skam ikke upopulær. Jeg tænker det samme.. Men alligevel... Det ville jo stadig være ens barn.... det er jo også hamrende svært at sætte sig ind i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Louise_T

hehe.. jeg roder rundt i det her

Anmeld

21. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Louise_T skriver:

ja, VILDT svært...
Og selvfølgelig elsker man dem uanset hvad, men for helved det må være svært at stå som forældre og være så magtesløse og vide at man ikke kan gøre noget for at ens lille prinsesse () får et normalt liv!

Anmeld

21. maj 2009

Mullemus86

Caroline86 skriver:

Jeg tænker bare stakkels pige når hun skal ud og have sig et liv!
Det kan hun jo ikke.. Jeg synes godt nok det er skrækkeligt, og det er måske meget egoistisk, men jeg ville simpelthen ikke kunne klare at have sådan et barn... med alle de operationer osv...nej, det har jeg simpelthen ikke psyken til
Nu bliver jeg sikkert upopulær, men so be it!

Du siger det jeg tænker.. Men, burde man ikke have set, at ansigtet manglede på en scanning? Og hvis man havde det, er det vel egentlig en smule egoistisk at føde hende...? Jeg mener.. Alt det hun skal i gennem af operationer osv.. Og teenage-årene, puha.. Hvis vi andre havde dage, hvor vi ikke nødvendigvis følte os smukke, hvordan får hun det så ikke..?

Anmeld

21. maj 2009

Louise_T

Jeg forstår heller ikke hvorfor det ikke er blevet undersøgt noget bedre... Vi har jo f.eks. 3D scanninger herhjemme? Men aner ikke om de har det derovre... Undrer mig meget, hvis ikke, Nu hvor det er USA Kan også godt være det ikke er lovligt.
Men der kan du jo næsten se ansigtet fuldkommen, så man ved hvad der venter sig...

Anmeld

21. maj 2009

Louise_T

det var lige svar til det Mullemus skrev.

Anmeld

23. maj 2009

Moderator

nu sidder jeg lige og ser det igen... hvordan kan de få sig selv til at lade hende gennemgå de operationer igen og igen når hun selv siger nej til det!?
Synes bare det er så tragisk..

Anmeld

23. maj 2009

Honningblomst

Du kan jo aldrig være sikker...hverken før eller efter fødsel på noget som helst...det er en lykke at være og blive mor og samtidig følger der uanede mængder af bekymringer med....sådan er det jo bare.
Vi må glædes og nyde vores børn og håbe der kun sker dem gode ting her i livet...
Knus Eva..som altid har stolet på at min krop nok skulle lave sunde børn...og det gjorde den.

Anmeld

23. maj 2009

Mullemus86

Caroline86 skriver:

nu sidder jeg lige og ser det igen... hvordan kan de få sig selv til at lade hende gennemgå de operationer igen og igen når hun selv siger nej til det!?
Synes bare det er så tragisk..

Men, på den anden side.. Hvordan skulle de kunne lade være? På en eller anden måde, er det jo for hendes eget bedste.. De operationer hun får, bringer hende jo alle et lille skridt tættere på "normal" og hjælper hende jo også med at kunne spise og trække vejret...

Anmeld

23. maj 2009

Moderator

Uh, det er altså one scary face... Stakkels lille pige! Jeg får det fysisk dårligt af at se på hende, hvor er det dog synd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.