Nej nej nej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Mullemus86

Sidder lige og ser et program på tv3, om en pige født uden ansigt.. Blev lige grebet af panik.. Det er da sådan nogle ting man vil kunne se til MD-scanning, ikke? Undskyld, hvis jeg støder nogle med min forskrækkelse, men.. Ville nok personligt have det ret svært, ved at få sådan et barn...
Alice 7+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

heaven

jeg ser det også... hrum, skræmmende må jeg sige... hun ser godt nok "medtaget" ud - stakkels pige....

Jannie

Anmeld

21. maj 2009

Mullemus86

Ja, for søren.. Tænker bare.. Det må ikke være nemt, at være forældrene til hende.. Og det må da bestemt ikke være nemt, at være hende!

Anmeld

21. maj 2009

heaven

Mullemus86 skriver:

Ja, for søren.. Tænker bare.. Det må ikke være nemt, at være forældrene til hende.. Og det må da bestemt ikke være nemt, at være hende!

nej og man skal nok være hendes mor for at kunne se det elskelige i hende - rent udseens-mæssigt. Som fremmede bliver man jo skræmt ved sådan et ansigt....

Anmeld

21. maj 2009

Mullemus86

Nu har jeg ingen børn endnu, men.. Forestiller mig, at man som mor elsker sit barn fra første blik.. Det tror jeg måske man har svært ved, hvis barnet så sådan ud?

Anmeld

21. maj 2009

Louise_T

Jeg sidder også og ser det.. det er jo bybt forfærdeligt Stakkels pige.. Det sker jo kun ganske sjældent, men det kunne jo ligeså godt ske for ens kommende børn. Det må godt nok være et hårdt arbejde og skulle gennemgå det, både for hende og for forældrene.

Anmeld

21. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tænker bare stakkels pige når hun skal ud og have sig et liv!
Det kan hun jo ikke.. Jeg synes godt nok det er skrækkeligt, og det er måske meget egoistisk, men jeg ville simpelthen ikke kunne klare at have sådan et barn... med alle de operationer osv...nej, det har jeg simpelthen ikke psyken til
Nu bliver jeg sikkert upopulær, men so be it!

Anmeld

21. maj 2009

Mullemus86

Synes det er rigtig tragisk... Hun får jo aldrig et helt normalt liv.. og vil jo altid være genstand for folks opmærksomhed/ nysgerrighed..

Anmeld

21. maj 2009

heaven

Mullemus86 skriver:

Nu har jeg ingen børn endnu, men.. Forestiller mig, at man som mor elsker sit barn fra første blik.. Det tror jeg måske man har svært ved, hvis barnet så sådan ud?

hrum, det er jo nok en af dem, hvor man må sige at man ikke kan vide det, før man står i det.... alle normale mødre elsker deres børn - tror jeg da. uanset hvad.... men den er grum den her, uha... synes det er så synd for hende... ja for dem alle ...

Jannie

Anmeld

21. maj 2009

Louise_T

Jeg tænker bare stakkels pige når hun skal ud og have sig et liv!
Det kan hun jo ikke.. Jeg synes godt nok det er skrækkeligt, og det er måske meget egoistisk, men jeg ville simpelthen ikke kunne klare at have sådan et barn... med alle de operationer osv...nej, det har jeg simpelthen ikke psyken til
Nu bliver jeg sikkert upopulær, men so be it!

Mine øjne bliver du skam ikke upopulær. Jeg tænker det samme.. Men alligevel... Det ville jo stadig være ens barn.... det er jo også hamrende svært at sætte sig ind i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.