Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseBP skriver: Hej igen. Billede 1, 2 og 12 for 250 kr. + porto?
Hej igen. Billede 1, 2 og 12 for 250 kr. + porto?
270 + porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: 270 + porto?
LouiseBP skriver: Hej. Blir desværre nødt til at melde fra. har lige modtaget en uventet regning på nogle tusinde så der er først penge til fornøjelser i oktober igen beklager
Hej. Blir desværre nødt til at melde fra. har lige modtaget en uventet regning på nogle tusinde så der er først penge til fornøjelser i oktober igen beklager
Okay, det er bare i orden
rikkeregnbue skriver: Mærketøj sælges. Spørg for størrelse og pris - byd gerne
Mærketøj sælges.
Spørg for størrelse og pris - byd gerne
Pris og størrelse på billede 3,4 og 6?
Sofia24 skriver: Småfolk billede 6 + 9 (body + kjole), hvordan er standen og str på dem?Lilla bukser billede 11, mærke, str og stand på dem?Og en ca pris?
Småfolk billede 6 + 9 (body + kjole), hvordan er standen og str på dem?Lilla bukser billede 11, mærke, str og stand på dem?Og en ca pris?
De lillae bukser er fra Katvig og er aldrig brugt - og aldrig vasket. Kun prismærket er taget af.
Småfolk bodyen har mistet lidt farve, og snyder lidt på billedet. Synes ikke den gule farve er så gul hvis man ser den IRL. Kjolen fejler ingenting!
300 inklusiv?
MyBigWish skriver: Pris og størrelse på billede 3,4 og 6?
Hollys blusen og bodyen kan du få for 115. Småfolk bodyen vil jeg gerne have 75 kr for, men den er lige blevet efterspurgt af en anden før dig - så ser lige hvad hun svarer først
rikkeregnbue skriver: Hollys blusen og bodyen kan du få for 115. Småfolk bodyen vil jeg gerne have 75 kr for, men den er lige blevet efterspurgt af en anden før dig - så ser lige hvad hun svarer først
Hvad størrelse er det? og hvad koster portoen?
MyBigWish skriver: Hvad størrelse er det? og hvad koster portoen?
Hollys blusen er en 68, og bodyen er lidt underlig for i den står der "12 mdr 74 cm" Jeg synes den er meget lille i størrelsen.
Tror ikke porto bliver mere end 30 kr
rikkeregnbue skriver: Hollys blusen er en 68, og bodyen er lidt underlig for i den står der "12 mdr 74 cm" Jeg synes den er meget lille i størrelsen. Tror ikke porto bliver mere end 30 kr
Okay Tænker lige over det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128