Uha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

linemus

Det tordner helt vildt her. Der kom lige et kæmpe skrald, så jeg hoppede i stolen. Er ikke fan af torden og lyn. Og så sidder man her stakkels og alene  

Line - ynkelig og sølle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Mary

Jeg ELSKER når det tordner og alt hvad der tilhører med regn og blæsevejr    Men hvis man ikke kan li det, så kan jeg godt se det er væmmeligt. Håber du overlever  Men mon ikke, bare hold dig indendøre, hehe.

Anmeld

21. maj 2009

Tynen

Det er heldigvis overstået her for længe siden..
Jesus, hvor jeg hader det larm

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Jeg tror tordenen er væk nu. Nu regner det bare. Det larmer faktisk også helt vildt, for det regner rigtig meget, men det er nu lidt hyggeligt. Nå, nu tordnede det så lige igen - uh, der fik jeg helt et chok   Sikke en buldren. Er der ikke også noget med, at det lyder værre eller er værre ved kysten?

Anmeld

21. maj 2009

heaven

linemus skriver:

Jeg tror tordenen er væk nu. Nu regner det bare. Det larmer faktisk også helt vildt, for det regner rigtig meget, men det er nu lidt hyggeligt. Nå, nu tordnede det så lige igen - uh, der fik jeg helt et chok   Sikke en buldren. Er der ikke også noget med, at det lyder værre eller er værre ved kysten?

hehe, hvor lyder du sød Line... du lyder som min bedstemor - når det tordner sidder hun på en køkkenstol i køkkenet, med alle stikkontakter taget ud og telefon stikket også... og der sidder hun til det er ovre....

Jannie - der langt hen af vejen synes torden er hyggelig, dog mest når manden er i huset også - indrømmet

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

linemus skriver:

Det tordner helt vildt her. Der kom lige et kæmpe skrald, så jeg hoppede i stolen. Er ikke fan af torden og lyn. Og så sidder man her stakkels og alene  

Line - ynkelig og sølle

Det var lige ½ time her i Randers hvor det tordnende og regnede helt vildt men nu er det fint igen.

Anmeld

22. maj 2009

Loggidut

Orrrrrrvvvv...jeg elsker når det rumler oppe i skyerne, og især hvis man sidder med starinlys, og ellers slukket lys, så man kan nyde det...

det er sgu da et af de flotteste fænomener der findes!

Anmeld

22. maj 2009

Nadi

Det gav godt nok også nogle ordentlige  her!
Jeg syntes egentlig det var lidt hyggeligt, normalt hader jeg det. Men ikke den her gang..

Lidt sjovt som man kan følge vejret herinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.