hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Anonym trådstarter

Hej
Jeg sad lige og læste debatten om kontanthjælp og der er mange der snakker om udlandsrejser og så kommer jeg til at tænke på.
Hvor vigtigt er det at komme til udlandet måske hvert år eller hvert andet?
Altså jeg ved at det er super hyggeligt, men hvorfor tager man til udlanet når man har helt små børn der ville have det lige så hyggeligt i lalandia?
Jeg snakkede med en og det lød som om at man ikke var normal hvis man ikkd rejste til udlandet hvert år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

JS<3

Jeg syntes at det er en oplevelse, MEN har dog kun været i Holland med folkeskole klasse.

Jeg personligt sætter mere pris på at dagligdagen holder, og er sikker på at mine unger nyder ligeså meget en lalandia tur, som de ville nyde en tur til Holland.

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

JS<3 skriver:

Jeg syntes at det er en oplevelse, MEN har dog kun været i Holland med folkeskole klasse.

Jeg personligt sætter mere pris på at dagligdagen holder, og er sikker på at mine unger nyder ligeså meget en lalandia tur, som de ville nyde en tur til Holland.

Ja præcis. Altså jeg elsker også at være i udlandet, men alle snakker bare om vi skal derhen og derhen. Jeg læste om en mor der havde gæld, men tog alligevel til mallorca for sønnen 2-3år. Øhh nej det var for dig. Drengen ved jo ikke hvor han er, han ved bare at det er varmt og at der er en strand

Anmeld

18. september 2012

TeamRocket

Vores ture til lalandia har sgi kostet det samme som en billig tur til tyrkiet vil jeg vove at påstå- uck det er dyrt Men for at svare så nej, i mine øjne er det først når de bliver lidt ældre at det begynder at blive vigtigt at rejse og se verden- og jeg snakker altså se verden og ikke bare lige poolen på hotellet- for pools har vi også i DK Pt priotere vi at ungerne lige skal lære dk at kende, for det er også et skønt og spændene land og så indtar vi resten af verden når de er ældre og vi har flere penge

Anmeld

18. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej
Jeg sad lige og læste debatten om kontanthjælp og der er mange der snakker om udlandsrejser og så kommer jeg til at tænke på.
Altså jeg ved at det er super hyggeligt, men hvorfor tager man til udlanet når man har helt små børn der ville have det lige så hyggeligt i lalandia?
Jeg snakkede med en og det lød som om at man ikke var normal hvis man ikkd rejste til udlandet hvert år.

Jeg har aldrig været i udlandet nogensinde .. Og jo , kunne jeg da godt tænke mig engang , men det er da ikke noget jeg "Har brug for" ..

Jeg kan ligeså godt tage på weekendophold med min kæreste og børnene her i danmark som jeg kan tage til udlandet .. 
MEN , jeg syns stadig den nye lov for KH-modtager er fint ..
Syns de burde ha det som os andre .. De fleste vælger ikke selv at være på KH , og det er rigtig trist at bli set ned på fordi man er på KH ..

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Vores ture til lalandia har sgi kostet det samme som en billig tur til tyrkiet vil jeg vove at påstå- uck det er dyrt Men for at svare så nej, i mine øjne er det først når de bliver lidt ældre at det begynder at blive vigtigt at rejse og se verden- og jeg snakker altså se verden og ikke bare lige poolen på hotellet- for pools har vi også i DK Pt priotere vi at ungerne lige skal lære dk at kende, for det er også et skønt og spændene land og så indtar vi resten af verden når de er ældre og vi har flere penge

Præcis. Det gjorde min far også, han var alene med to og var holdt op med at arbejde.

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg har aldrig været i udlandet nogensinde .. Og jo , kunne jeg da godt tænke mig engang , men det er da ikke noget jeg "Har brug for" ..

Jeg kan ligeså godt tage på weekendophold med min kæreste og børnene her i danmark som jeg kan tage til udlandet .. 
MEN , jeg syns stadig den nye lov for KH-modtager er fint ..
Syns de burde ha det som os andre .. De fleste vælger ikke selv at være på KH , og det er rigtig trist at bli set ned på fordi man er på KH ..

Præcis. Der bliver set så meget ned på os, fordi nogen er nogle idioter og så er vi alle idioter. Det er såå unfaird

Anmeld

18. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Præcis. Der bliver set så meget ned på os, fordi nogen er nogle idioter og så er vi alle idioter. Det er såå unfaird

Ja desværre ..

Det er trist , men sådan er systemet skruet sammen .. 

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja desværre ..

Det er trist , men sådan er systemet skruet sammen .. 

Det er så surt

Anmeld

18. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej

Jeg kunne da godt tænke mig at komme på ferie til udlandet på et tidspunkt, men hverken min kæreste eller jeg er de store rejsemennesker. Vi har ikke brug for at tage på ferie til udlandet, men meget hellere nyde sommeren herhjemme i lille DK. 

Jeg har som barn ikke været på ferie i udlandet - netop fordi min mor havde en selvstændig videobutik, så det var ikke meget ferie vi havde, fordi hun skulle kunne komme hurtigt hjem ved indbrud osv. - men jeg har oplevet en masse i DK, og det sætter jeg større pris på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.