bliver bims oveni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Rasmine

Tja, det lyder som Rasmus, inden han startede i vs.
Synes bestemt ikke du skal få dårlig samvittighed over at sende ham i DP (hvis du kan få en plads) før tid.
Det er jo super godt for de små at komme ud og få andre stimuli, end det vi lige kan tilbyde dem.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

bette

Betina1978 skriver:

Hejsa Bettemouse.
Kan meget godt forstå dig, her har vi dog ingen problemer om dagen... Men om natten/aftenen når vi kommer i seng...
Laura sover fint lige ind til mor og far går i seng, og nej hun sover ikke inde ved os... Så starter sirenen ellers bare og hun er fuldstændig utrøstelig, hun vil ikke spise hun vil ikke sove hun vil ingen ting... Så det ender gerne med at jeg sidder i en lænestol på hendes værelse i næsten en time, og trøster og synger og gør ved, og fars eneste kommentar er så slap dog lige lidt af, (bare fordi man er ved at blive lidt irriteret) mens han vender sig om på den anden side og sover videre...
Det er bare så hårdt...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+3

hmm kan du så lige få den mand til at komme i sving!!!!..
heldigvis kan jeg da sætte min mand i omdrejninger når jeg bliver godt træt og sur (altså når han er hjemme)

Anmeld

13. marts 2008

Plysbjørnen

bettemouse skriver:

hmm kan du så lige få den mand til at komme i sving!!!!..
heldigvis kan jeg da sætte min mand i omdrejninger når jeg bliver godt træt og sur (altså når han er hjemme)

Han er lidt lovlig undskyldt han skal op kl 5 og på arbejde, så han må gerne sove, men de der dum smarte bemærkninger må han gerne holde for sig selv...

Før hen var han sød til at tage weekenderne, når jeg var kørt død, men der er gået lidt i sig selv...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.