bliver bims oveni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

bette

puha piger.. synes sku det er hårdt lige i tiden... har så svært ved at underholde mikkel..
han er bare så sur og træls hele tiden..
kun når vi kører en tur med barnevognen mens han sidder op.. er han glad..
føler sku jeg ikke slår til:S
har tænkt lidt på at forhøre mig om jeg kan få ham i dp før tid..
men så på den anden måde får jeg bare så dårlig samvittighed.. for han er jo min lille krutugle... og vil jo helst selv alt med ham!!!..
bliver bare så ked af det når han bare er sur lige meget hva jeg gør :(

åhh brok brok ja det kan man komme med nok af.... men selvfølgelig elsker jeg min lille uldtot.. ingen tvivl om det.. og nu får jeg bare helt dårlig samvittighed over at skrive det..
puha er er andre bebser der er sådan i den her tid?.
krammer:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Mor-jannie

åhh søde det skal du da ik få.....(H)
der er nogen små der har brug for andre børn og mikkel er måske en af dem..

du kan jo bare ringe og lave det om til 1 maj.
fordi har starter i dagpleje der er der jo ingen der siger han skla være der fra 8 til 4..
du kan jo bare havde ham der et par timenr af gangen. starte stille og roligt op...:-)
så kan du jo komme ned og træne for dig selv og et bad for dig selv eller lingdene:-)

krammer

Anmeld

12. marts 2008

linemus

Det kan jo også være, det lige er en træls periode, han er inde i. Et tigerspring måske. Ja, det kan være træls og hårdt, fordi de virker så krævende og utaknemmelige, men de er jo også kun små bette babyer, der skal gennemgå en utrolig udvikling på meget kort tid. Det må da være utroligt anstrengende og forvirrende til tider. Så kan man jo godt forstå, de bliver lidt ekstra pylrede. Jeg ville vente lidt med at få ændret dagplejestarten. Deres humør kan jo hurtigt vende, og det er en tid, du aldrig får tilbage.

Knus Line - der vist også skrev dette indlæg til mig selv, da jeg selv lige har bandet over to stk. pylrebabyer...

Anmeld

12. marts 2008

Tikki

Ved du hvad...jeg har faktisk tænkt på det i dag...altså om Iza skal i insitution før tid (det kan bare ikke lade sig gøre her i København), men jeg ville egentlig bare sige til dig, at hun simpelthen driver mig til vanvid. Hun piver og mokker konstant og jeg kan intet stille op...andet end, som du skriver, at vade gaderne tynde, mens hun sidder og glor ud.

Hun skriger og laver flitsbuen, HVER gang hun skal sidde i højstol og spise...lige til jeg med lidt tvang stopper den første bid ind, så er hun superlykkelig og spiser glad og tilfreds (?) På puslebordet roder hun rundt - vrider sig og hopper bagover i flitsbuestilling. Hun skælder ud og råber - kan også finde på at rive mig eller nappe mig i hovedet eller rive i hår. Når hun sidder ved mig, vil hun over til sin far og når hun er ved far, vil hun over til mig. Hun virker virkelig til at have en ordentlig omgang pms!

Pyhhh - heldigvis sover hun godt om natten, for hun er godt nok ikke særlig hyggelig at være sammen med her 24 i døgnet...pyh

Nå, egentlig bare for at fortælle dig at jeg oplever det samme - tror det er tigerspring big time.

/Jeanette, med en baby der lige for en gang skyld mokker og øffer

Anmeld

12. marts 2008

Muffinmus

Jep...William er jo også en af dem der skal have selskab og lege med andre så er glad for han er i DP nu:)
Måske er det lige det der skal til for at han får det sjovere til hver ag.

Anmeld

12. marts 2008

bette

hvor er jeg glad for at høre det ik bare er mig den er gal med og maria ja tror også at han har brug for andre at lege med og nye ting at se på og æde.. tror i det hele taget mor her er ved at kede ham en smule.:'( øv altså.. men den tid måtte jo også komme.. så spændene er jeg sku nok heller ik.. hehe.. vil prøve at forhøre mig.. skal jo også snakke med mit arbejde om det.. for så skal jeg jo også starte tidligere der..

Anmeld

12. marts 2008

Marco2

Hej Mouse.

Ja, herhjemme synes hun heller ikke det er for sjovt bare at være hjemme med mor, så jeg flyver og farer til alle mulige aktiviter med hende. Både så hun kan komme ud og lege og opleve noget, men også for at være sammen med andre unger. Så mandag er vi til RytmeRangle som er sang og motorisk stimulation. Tirsdag er det legestue i sognegården. Intet kristent eller lign. i det, men bare brug af lokalerne til leg til ungerne. En masse kasser med legetøj kommer på gulvet og hende der arrangerer har guitar med og så synger vi også nogle sanglege. Afsluttes med frokost. Torsdag er det mødregrupe irl, og søndag er det babysvømning. Så det er da 4 d af 7 dage vi har aktivitet.

Mon ikke der er nogle arrangementer af forskellig art i dit nærområde?? Bibliotekerne arrangerer også sommetider noget sjovt.

AG - som håber du finder noget at gå til..

Anmeld

13. marts 2008

Millebasse

Kan så godt forstå hvad det er du står i! Bastian var ligeså træls og mukkede hele tiden og var slet ikke til at gøre tilfreds. Men han er så startet i dagpleje 3. marts da jeg skulle starte på arbejde og jeg har simpelthen fået den dejligste gladeste dreng igen! Han er aldrig sur mere og kan fint lege selv igen. Det er bare så godt! Min teori er at det var ved at være for kedeligt at være hjemme hos mutti,han manglede simpelthen udfordringer og andre omgivelser!

Det kan selvf. også være noget andet fx. tigerspring som en anden skrev. Men hvis jeg var dig ville jeg undersøge om han ikke kunne komme i dp noget før!

Håber det hjalp lidt :)

Kram Camilla og Basse - som igen har fået mellemørebetændelse!!! >(

Anmeld

13. marts 2008

Emma-07

Hejsa søde..

Det problem har jeg ikke endnu... hun kan godt sidder i længere tid og lege. keg syntes hun er så nem..
kan ikke klage der... men klart søger hun også opmærksomhed.. men så synger vi og leger og det er nok til Emma.... det er dejligt... jeg glæder mig ikke til og skal aflevere hende i Dp... puha det blir hårdt.
jeg skal starte arbejde igen den 1-6-08

knus malene(H)

Anmeld

13. marts 2008

Plysbjørnen

Hejsa Bettemouse.
Kan meget godt forstå dig, her har vi dog ingen problemer om dagen... Men om natten/aftenen når vi kommer i seng...
Laura sover fint lige ind til mor og far går i seng, og nej hun sover ikke inde ved os... Så starter sirenen ellers bare og hun er fuldstændig utrøstelig, hun vil ikke spise hun vil ikke sove hun vil ingen ting... Så det ender gerne med at jeg sidder i en lænestol på hendes værelse i næsten en time, og trøster og synger og gør ved, og fars eneste kommentar er så slap dog lige lidt af, (bare fordi man er ved at blive lidt irriteret) mens han vender sig om på den anden side og sover videre...
Det er bare så hårdt...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.