Ved du hvad...jeg har faktisk tænkt på det i dag...altså om Iza skal i insitution før tid (det kan bare ikke lade sig gøre her i København), men jeg ville egentlig bare sige til dig, at hun simpelthen driver mig til vanvid. Hun piver og mokker konstant og jeg kan intet stille op...andet end, som du skriver, at vade gaderne tynde, mens hun sidder og glor ud.
Hun skriger og laver flitsbuen, HVER gang hun skal sidde i højstol og spise...lige til jeg med lidt tvang stopper den første bid ind, så er hun superlykkelig og spiser glad og tilfreds (?) På puslebordet roder hun rundt - vrider sig og hopper bagover i flitsbuestilling. Hun skælder ud og råber - kan også finde på at rive mig eller nappe mig i hovedet eller rive i hår. Når hun sidder ved mig, vil hun over til sin far og når hun er ved far, vil hun over til mig. Hun virker virkelig til at have en ordentlig omgang pms!
Pyhhh - heldigvis sover hun godt om natten, for hun er godt nok ikke særlig hyggelig at være sammen med her 24 i døgnet...pyh
Nå, egentlig bare for at fortælle dig at jeg oplever det samme - tror det er tigerspring big time.
/Jeanette, med en baby der lige for en gang skyld mokker og øffer
Anmeld