Ønsker til 2års fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.863 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Tynen

Er det ikke bare vildt at de snart bliver 2 år???!!!
Jeg fatter bare hat af at tiden er gået så stærkt!!

Men nu skal vi så til det igen.. De der ønsker..  Bum, bum..
Jeg er bare helt på bar bund og der er snart kun 1 måned til Stella fylder år og de folk der rent faktisk gider at bruge tid på at købe noget fornuftigt, er begyndt at spørge..

Hvad har I på listen?
Synes dælme ikke ungen mangler noget..

Selv har jeg lige kort noteret:

Tilskud til juniorseng

Løbecykel

Eller

Balancebræt (Tror det er et must for sådan en som Stella   )

Fingerfarver eller fingermaling (Men ved ikke om jeg egentlig orker det alligevel   )

Biliboskal
Bilibo fantasi skal

Og det er det...
Har I andre forslag eller gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Nadi

Ej den ser sjov ud den sidste! Hva er det for en sjover??

Jeg sagde for læneg siden at Oliver kun ønskede sig penge i fødsesldagsgave eller gavekort. Han får alligevel ikke det der står på ønskesedlen så gider ikke bruge tid på at lave en.

Anmeld

21. maj 2009

Tynen

Nadi skriver:

Ej den ser sjov ud den sidste! Hva er det for en sjover??

Jeg sagde for læneg siden at Oliver kun ønskede sig penge i fødsesldagsgave eller gavekort. Han får alligevel ikke det der står på ønskesedlen så gider ikke bruge tid på at lave en.

Nej, sådan har jeg det egentlig også..
Det ender jo sikkert alligevel med at Stella får sig endnu en blå flyverdragt i str. 74
Men, men.. Man skal jo ikke lade det gå ud over de 2 hold der gider sætte sig ind i sagerne

Jamen.. Ved egentlig ikke om den er ret meningsløs, men du kan se en video af den her (Billede nr. 2)
http://www.legeakademiet.dk/pi/Bilibo_fantasi_skal_2264_.aspx

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Jamen.. Ved egentlig ikke om den er ret meningsløs, men du kan se en video af den her (Billede nr. 2)
http://www.legeakademiet.dk/pi/Bilibo_fantasi_skal_2264_.aspx

Sådan en ønsker "vi" os også - eller to  Jeg tror, den er ret sjov og kan bruges til alt muligt i mange år. Købte en til min niece i julegave (ved ikke om hun bruger den, for jeg ser hende aldrig) og den virker god og solid, og jeg kunne ligefrem mærke hvordan det kløede i Sebastians fingre for at få fat i den.

PS. Har ikke lavet ønskeseddel endnu, men det er vist snart på tide... Her er den store plan dog at besserne og olde går sammen om en havetrampolin.

Anmeld

21. maj 2009

Mary

Vi har sådan en Billibo, og ungerne har stor fornøjelse af den - i perioder, men sådan er det vel med alt. Tror helt sikkert den skal med ud i græsset snart, så er den knap så farlig at snurre rundt i.....synes nogen gange det kan være lidt vildt  

Vi har Duplo, dukkegrej, udendørs legetøj, gyngestativ, sengetøj, Barbie  , Schleich dyr som ungerne er storsamlere af og ELSKER at lege med! Har en ønskeliste et andet sted, men det var lige hvad jeg kunne huske.

Og så lidt inspiration ud fra hvad vi har i gemmerne:

Hvad med en gyngehest? Vores elsker deres gyngeelg fra Ikea. Legetelt til at lave huler, hvilket også foregår herhjemme. Den der blå/røde scooter. Træbyggeklodser. Vil lige tænke videre, og notere mig alt det smarte I andre kommer på.

Anmeld

21. maj 2009

Bamseboet :D

dem ( de der "omvendte hjælme" har de masser af i Bjørns børnehave, de bruger dem vist til en masse forskellige ting... Bjørn syntes de er herlige

Ang. ønsker, så ønsker Mille sig:

en masse ting til hendes dukke.
en junior seng med prinsesser
ens dynebetræk til Mille og hendes dukke
prinsesse kjoler
og der skal nok komme mere

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

Jeg har lige sendt indbydelser ud og vi har ønsket følgende:

Lego duplo (gerne sæt med dyr i) ( www.lego.dk – ”horse stables”, ”farm”, ”>Polar Zoo”)

Badehåndklæder med børnemotiver

Tøj str. 3 år

Plastservice, med børnemotiver (især fladetallerkner)

Legestøvsuger

Penge til sparebøssen

Ellers brug fantasien

Af os selv får hun 3-hjulet cykel, duplo klodser, personlig hårbørste, og tøj og så kommer junior sengen hjem fra min søster men den er jo gratis så den tæller ikke rigtig med.

Anmeld

22. maj 2009

Mikkelmusen

min liste er sådan ud indtil videre:

Løbecykel

Fisher Price Laugh & Learn Learning Puppy

Fisher Price Laugh & Learn Learning Home

Tøj str. 92-98 (sokker er str 22-24)

Undertøj 2-delte sæt str. 92

Hammerbræt

Ståbræt til barnevogn

Gå-sele

Trækvogn

Anmeld

22. maj 2009

Lise

Simon ønsker sig en tumletop/tummelumsk/snurretop i stedet for den der bilibo. Kan huske den fra jeg selv var barn, og synes det var noget af det sjoveste...

http://www.dica.dk/images/medium/1280.jpg

Anmeld

22. maj 2009

Lise

Lise skriver:

Simon ønsker sig en tumletop/tummelumsk/snurretop i stedet for den der bilibo. Kan huske den fra jeg selv var barn, og synes det var noget af det sjoveste...

http://www.dica.dk/images/medium/1280.jpg

Øv, hvorfor kom billedet ikke?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.