Skal altså lige høre (Preggy-? )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Tynen

Nu har jeg de sidste 3 dage mærket meget mindre liv end jeg plejer.
Har mærket liv hver dag siden uge 16 og det har været over hele dagen..
Men nu har det virkelig været sparsomt de sidste par dage og kun lige nogle små puf om morgenen, lidt om eftermiddagen og måske om aftenen..

Det kan da ikke allerede være pladsmangel (Er i uge 25)?
Eller kan det være fordi jeg er syg og hoster max lige i tiden?

Kan ikke finde ud af om jeg skal ringe til FG og høre hvad de siger, eller om det kun er til emergency.. Jeg har jo trods alt mærket ham

Trine - Nu som mentalt 1. gangsgravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Nadi

Har du prøvet de der små tricks man kan med at hvile og drikke noget koldt hurtigt??
Jeg tror ikke der er grund til at ringe til FG når du kan mærke ham, men hvornår skal du til jm eller læge igen?

Anmeld

21. maj 2009

Plysbjørnen

Puha... Det er godt nok svært... Jeg tror altså at jeg ville ringe til sygehuset... Men igen prøv som Line siger med kolde drikke...

Anmeld

21. maj 2009

Nadi

Trold skriver:

Puha... Det er godt nok svært... Jeg tror altså at jeg ville ringe til sygehuset... Men igen prøv som Line siger med kolde drikke...

Line

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Nadi skriver:

Line

Ja, hørte du ikke det

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Det kan jo være, han har flyttet rundt på sig, så han sparker et andet sted, hvor du ikke mærker det så tydeligt. Har du prøvet det, Nadi skriver? Eller med juice eller andet sødt drikke, så han får et sukkerkick.

Hvis du bliver ved med at være nervøs, så ville jeg nok ringe, hvis det var mig. Hellere det og måske få besked på man er pylret, end at gå rundt og være evigt bekymret

Anmeld

21. maj 2009

Tynen

Ork ja.. Har prøvet alle de der tricks

Altså jeg er ikke bekymret bekymret (Hvis I forstår)
Det begynder bare at undre mig lidt ... Og så er den der "HVIS der nu skulle være noget galt og jeg kunne have forhindret det ved at reagere noget hurtigere" -tanke der lige en gang imellem..

Hmm.. Måske jeg skulle se tiden an?

Skal først til 2. JM-besøg d. 17. juni (Herligt med allle de besparelser), men ellers må jeg jo ringe til min læge mandag.
De holder nemlig lukket imorgen..

Anmeld

21. maj 2009

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Line

Teknisk uheld det var dig jeg mente Nadi, jeg fik bare lige kludret rundt i Navnene...   Tror sgi jeg sidder og sover...

Anmeld

21. maj 2009

..

Ihh hvor jeg kender det..

Når du trods alt har mærket den så tror jeg alt er fint, måske han bare ligger anderledes eller noget.?

Ellers ville jeg bare ringe til FG..

Anmeld

22. maj 2009

BellaT

Ring!! Hellere en gang for meget end en gang for lidt.
Ikke for at gøre dig nervøs... Han skal stadig være aktiv og sparkende nu, for der er stadig godt med plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.