sko / støvler - pris og kvalitet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

haha, nej det har jeg ikke tid til overhovedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hvis jeg skulle finde tid til at holde alle mine sko ved lige, så ville der gå alt for meget fra drengene, msåek de så ikke kunne få rent tøj på fordi jeg stresser over alle mine sko?? haha

Ej jeg gider ismpelthen ikke alt den der vedligeholdelse, kan de ikke holde til at blive brugt, så skal de bare ikke med mig hjem..

Anmeld

18. september 2012

Dinna88

Jeg vil ikke nødvendigvis sige at prisen og kvaliteten hænger sammen, men derimod stedet du køber skoene og så kvaliteten.

Jeg har aldrig ejet et par sko fra H&M der var en skid værd, selvom de har kostet 300 kr. hvilket jeg synes er en pris der gør at de burde holde - bare lidt.

Deichman derimod - nogle af deres sko koster meget lidt og holder! Jeg har lige købt et par derfra til 250 kr. De virker meget solide og sålen og hælen er af gummi, ikke af plastik. Så de er gode at gå i, og de holder! Det ved jeg

Du kan med fordel købe vinterstøvler f.eks. i Føtex - de har hvert år gode, dyre mærker til billige priser. Men man skal være hurtig Jeg skifter mellem mine sko, og derfor holder de længere. Dog er min primære sko Converse All Stars i dagligdagen, og de holder MEGA godt. 350 kr. for et par sko jeg kan have i omkring et år, hvor de bruges intensivt  

Jeg har også løbt billige sko i Føtex, tøj og sko, kvickly osv. Og i min verden holder de ikke. De går i stykker efter kort tid. Derfor køber jeg ikke hverdagssko der. Men sko til festligheder kan jeg sagtens købe der - de slides jo ikke i sammeomfang

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

serinasmor skriver:

de skal bare helst være lidt pæne samtidig

men ellers var det da et rigtig godt bud ...

mon man kan få pæne vandrestøvler

Hmm nej de er jo lidt klodset sådan nogle

Jeg har ladet mig fortælle, at riekers støvler er rigtig gode, men har ikke selv prøvet dem! Men de skulle være gode at gå i, og de har faktisk også lavet nogle, der er ret pæne synes jeg...

Har du overvejet at få sat nye såler på dine støvler, eller kan du ikke det?

Hov kommer lige i tanke om angulus støvler, de er godt nok lidt dyre, men de har rågummisål og det skulle være ret holdbart!

Anmeld

18. september 2012

serinasmor

tarkoflen skriver:

Hmm nej de er jo lidt klodset sådan nogle

Jeg har ladet mig fortælle, at riekers støvler er rigtig gode, men har ikke selv prøvet dem! Men de skulle være gode at gå i, og de har faktisk også lavet nogle, der er ret pæne synes jeg...

Har du overvejet at få sat nye såler på dine støvler, eller kan du ikke det?

Hov kommer lige i tanke om angulus støvler, de er godt nok lidt dyre, men de har rågummisål og det skulle være ret holdbart!

hmmm ... gad vide om angulus sidder godt på mine fødder

det må prøves

Anmeld

18. september 2012

FrkZier

serinasmor skriver:

så det du siger er at det ville kunne betale sig at gå i en rigtig skobutik ... og købe deres billigste mærke - ish .....

hmmm ...

er der nogen der ved om man kan tage det på garantien hvis man slider hul på sine vinterstøvler på 1-1½ måned

ja det mener jeg helt bestemt

hehe ja det ved jeg så ikke om man kan

Anmeld

18. september 2012

serinasmor

Dinna88 skriver:

Jeg vil ikke nødvendigvis sige at prisen og kvaliteten hænger sammen, men derimod stedet du køber skoene og så kvaliteten.

Jeg har aldrig ejet et par sko fra H&M der var en skid værd, selvom de har kostet 300 kr. hvilket jeg synes er en pris der gør at de burde holde - bare lidt.

Deichman derimod - nogle af deres sko koster meget lidt og holder! Jeg har lige købt et par derfra til 250 kr. De virker meget solide og sålen og hælen er af gummi, ikke af plastik. Så de er gode at gå i, og de holder! Det ved jeg

Du kan med fordel købe vinterstøvler f.eks. i Føtex - de har hvert år gode, dyre mærker til billige priser. Men man skal være hurtig Jeg skifter mellem mine sko, og derfor holder de længere. Dog er min primære sko Converse All Stars i dagligdagen, og de holder MEGA godt. 350 kr. for et par sko jeg kan have i omkring et år, hvor de bruges intensivt  

Jeg har også løbt billige sko i Føtex, tøj og sko, kvickly osv. Og i min verden holder de ikke. De går i stykker efter kort tid. Derfor køber jeg ikke hverdagssko der. Men sko til festligheder kan jeg sagtens købe der - de slides jo ikke i sammeomfang

Deichman siger du godt nok ..

Jeg købte 2 af de 3 par fra sidste år i Deichman ... som jeg sled op ... måske er jeg bare mega uheldig .. hmm ...

må bare finde på noget en anden nævner angulus... de er godt nok dyre ! men omvendt ... hvis de holder en hel vinter er prisen ca den samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.