Jeg vil ikke nødvendigvis sige at prisen og kvaliteten hænger sammen, men derimod stedet du køber skoene og så kvaliteten.
Jeg har aldrig ejet et par sko fra H&M der var en skid værd, selvom de har kostet 300 kr. hvilket jeg synes er en pris der gør at de burde holde - bare lidt.
Deichman derimod - nogle af deres sko koster meget lidt og holder! Jeg har lige købt et par derfra til 250 kr. De virker meget solide og sålen og hælen er af gummi, ikke af plastik. Så de er gode at gå i, og de holder! Det ved jeg 
Du kan med fordel købe vinterstøvler f.eks. i Føtex - de har hvert år gode, dyre mærker til billige priser. Men man skal være hurtig
Jeg skifter mellem mine sko, og derfor holder de længere. Dog er min primære sko Converse All Stars i dagligdagen, og de holder MEGA godt. 350 kr. for et par sko jeg kan have i omkring et år, hvor de bruges intensivt
Jeg har også løbt billige sko i Føtex, tøj og sko, kvickly osv. Og i min verden holder de ikke. De går i stykker efter kort tid. Derfor køber jeg ikke hverdagssko der. Men sko til festligheder kan jeg sagtens købe der - de slides jo ikke i sammeomfang
Anmeld