Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

1990h

kicha skriver:

Nogen der ved hvad det er normalt at betale for fly til Thailand i feb eller marts måned?  Det skal være direkte - bare så jeg ved om dwt er dyrt eller billigt det jeg finder og hvad koster det at bo på et godt hotel dernede? Er ved at finde ud af om det kan betale sig at booke rejsen selv fremfor fx i startour

I marts var kæresten og jeg afsted med spies direkte til phuket i 14-15
Dage.

Flyet gav vi 3600kr for pr næse på afbud og med hotel oven i kom vi begge Afsted for 10500kr. 3stjernet hotel.

nu her til november har vi givet 4471kr pr fly billet men der er en lille mellemlanding. Vi skal være 3 steder og med indrigs fly og 3 hoteller og flyet til bangkok koster denne ferie 6650kr pr næse på nogenlunde standart hoteller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

PernilleogLouis

1990h skriver:

I marts var kæresten og jeg afsted med spies direkte til phuket i 14-15
Dage.

Flyet gav vi 3600kr for pr næse på afbud og med hotel oven i kom vi begge Afsted for 10500kr. 3stjernet hotel.

nu her til november har vi givet 4471kr pr fly billet men der er en lille mellemlanding. Vi skal være 3 steder og med indrigs fly og 3 hoteller og flyet til bangkok koster denne ferie 6650kr pr næse på nogenlunde standart hoteller.

Så må det være billigt at bo de fly m ml landinger jeg har set har været m 12 timers ventetid og det vil jeg ik når jeg har barn m må lige tjekke igen

Anmeld

18. september 2012

1990h

kicha skriver:

Så må det være billigt at bo de fly m ml landinger jeg har set har været m 12 timers ventetid og det vil jeg ik når jeg har barn m må lige tjekke igen

Ja vi skal bo 3 nætter i bangkok og 4 på KrabI og 7 på phuket og den sidste i bangkok. Det er ikk hilTon hoteller men middelklasse og alle med pool og i god afstand til alt .

Prøv momondo der fandt jeg vores.

Den ene tur Tager mellemlandingen 1time og 40min og den anden 45min. Så det bar fra det ene fly til det andet.

Hotellerne fandt vi på booking

Anmeld

18. september 2012

Mussen2

Hvis man er hurtig ude og villig til mellemlandingerne fra ca. 400 tur/retur. Dt er nemt selv at bestille hotel billigt.

Anmeld

18. september 2012

PernilleogLouis

1990h skriver:

Ja vi skal bo 3 nætter i bangkok og 4 på KrabI og 7 på phuket og den sidste i bangkok. Det er ikk hilTon hoteller men middelklasse og alle med pool og i god afstand til alt .

Den ene tur Tager mellemlandingen 1time og 40min og den anden 45min. Så det bar fra det ene fly til det andet.

Hvem flyver i med?

Anmeld

18. september 2012

1990h

kicha skriver:

Hvem flyver i med?

Finnair.

Sidst var flyet thomas cook

Anmeld

22. september 2012

PernilleogLouis

1990h skriver:

Har du også booket billettfragår i skal fra sted til sted på momondo? Måske et dumt spørgsmål men flyver altid fra sted tilsted? Har nu fundet billetter til Bangkok så så langt så godt nu skal jeg bare videre i planlægningen

Anmeld

22. september 2012

PernilleogLouis

1990h skriver:

Skal lige høre om en ting til tror vores rejse er planlagt nu med hvor vi skal være - vi skal jo også lige ha hotel og det syns jeg er dyrt - hvor skal i fx bo på krabi

Anmeld

22. september 2012

1990h

kicha skriver:

Skal lige høre om en ting til tror vores rejse er planlagt nu med hvor vi skal være - vi skal jo også lige ha hotel og det syns jeg er dyrt - hvor skal i fx bo på krabi

VI skal være i ao nang 3min fra stranden af. Hotel navnet kan jeg ikk lige huske.

du velkommen til at skrive og spørge. Det 3 gang jeg skal derned til november

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.