Thailand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. september 2012

PernilleogLouis

Nogen der ved hvad det er normalt at betale for fly til Thailand i feb eller marts måned?  Det skal være direkte - bare så jeg ved om dwt er dyrt eller billigt det jeg finder og hvad koster det at bo på et godt hotel dernede? Er ved at finde ud af om det kan betale sig at booke rejsen selv fremfor fx i startour

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

tarkoflen

kicha skriver:

Nogen der ved hvad det er normalt at betale for fly til Thailand i feb eller marts måned?  Det skal være direkte - bare så jeg ved om dwt er dyrt eller billigt det jeg finder og hvad koster det at bo på et godt hotel dernede? Er ved at finde ud af om det kan betale sig at booke rejsen selv fremfor fx i startour

Jeg gav for 2 år siden ca. 9000 fra Hamburg med mellemlanding i Dubai ved ikke hvem du kan flyve direkte med, uden det bliver for dyrt

Rigtig god tur! Det er så lækkert dernede! Og snyd endelig ikke jer selv for at spise ved gadekøkkenerne! Vi brugte dog kun dem med rindende vand

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

kicha skriver:

Vi var i Thailand januar '11 og bookede vores rejse 12 dage før, det kan man vel kalde afbud .. nå men det kostede os ca 11.000,- pr pers hos Star Tour med direkte fly til Phuket og 15 dage på Hilton inkl morgenmad. Det sys jeg var ret billigt!! Men igen - det var jo nok et afbud, men så har du da et overslag over prisen i det tilfælde!

Anmeld

18. september 2012

PernilleogLouis

tarkoflen skriver:

Jeg gav for 2 år siden ca. 9000 fra Hamburg med mellemlanding i Dubai ved ikke hvem du kan flyve direkte med, uden det bliver for dyrt

Rigtig god tur! Det er så lækkert dernede! Og snyd endelig ikke jer selv for at spise ved gadekøkkenerne! Vi brugte dog kun dem med rindende vand

Nå så er det nok slet ik dyrt det jeg fandt 8000 for direkte ved du om det er dyrt på hoteller dernede

Anmeld

18. september 2012

PernilleogLouis

HeidiØ skriver:

Vi var i Thailand januar '11 og bookede vores rejse 12 dage før, det kan man vel kalde afbud .. nå men det kostede os ca 11.000,- pr pers hos Star Tour med direkte fly til Phuket og 15 dage på Hilton inkl morgenmad. Det sys jeg var ret billigt!! Men igen - det var jo nok et afbud, men så har du da et overslag over prisen i det tilfælde!

Har fundet til 13000 på et 4 stjernet m morgenmad men så hørte jeg bare man kommer til at kede sig 14 dage det samme sted så nuovervejer jeg det andet? Syns du det var ok at bære det samme sted i 14 dage?

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

kicha skriver:

Nå så er det nok slet ik dyrt det jeg fandt 8000 for direkte ved du om det er dyrt på hoteller dernede

Det er ikke dyrt at bo dernede så vidt jeg ved!

Vi boede i et hus, som nogle af dem jeg rejste med kendte ejerne af... Så vi var ikke ude og leje hotel. Men har nogle venner der lejede hotel dernede og det var ret billigt.

Men prøv evt at tjekke nogle rejsebureauer de har tit forskellige hoteller også. Hvis altså du ikke køber en charter agtig ferie.

Prøv Jysk Rejsebureau, kilroy og nogle af dem, der laver specialrejser, det behøver ikke være vildt dyrt

Anmeld

18. september 2012

M (:

Tror normalen er 4500-6000 tur/retur, hvis du er villig til mellemlandinger. Så det er nok en del dyrere end det uden.. 

Og hvis I selv booker flybilletter, er det altså MEGET billigere at finde et fint hotel på nettet og selv tage kontakt dertil end at rejse med et rejseselskab..

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

kicha skriver:

Har fundet til 13000 på et 4 stjernet m morgenmad men så hørte jeg bare man kommer til at kede sig 14 dage det samme sted så nuovervejer jeg det andet? Syns du det var ok at bære det samme sted i 14 dage?

Altså vi var på en 3-4 ture ud, f.eks. til Phi Phi Islands og elefantridning osv.. så går der dage med det. Du kan osse trække 2 rejsedage fra, man er somregel smadret når man kommer .. Så jeg sys 14 dage er fint Man skal os ha slikket lidt sol, set byen osv

Anmeld

18. september 2012

MorDk

Hvad koster en flybillet tur/retur?

Anmeld

18. september 2012

PernilleogLouis

MorDk skriver:

Hvad koster en flybillet tur/retur?

Fandt dem til 8000 og kan høre det nok er en god pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.