hvornår skal jeres starte i dp/vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2008

Monica

Gustav skal starte midt april og jeg skal starte 1 maj... Jeg glæder mig, men tror at det bliver svært at aflevere ham...(L)

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Siber

jeg håber da vi får plads i VS!:D

Johanna er skrevet op til start 1. juni, og sater på at hun kan overtage søster Almas plads som starter i BH 1 juni. Jeg selv skal starte 23 juni, ikke fordi jeg glæder mig, det er jo først nu jeg føler at jeg har barsel/orlov8D

Knus Siber

Anmeld

13. marts 2008

Louise mortil4

Lærke og Liv starter her den 1 april, har godt nok barsel til 3 juni, men hvis vi ville ha dem samme sted hen så er det fra 1 april. Jeg glæder mig faktisk lidt, regner med at det tager ca 14 dage at køre ind og så starter jeg den 3 maj med at arbejde. De starter i DP lige omme bag ved os, når vi åbner vinduet på badeværelset og kigger over marken så ligger DP lige der omme.

Knus Louise - som godt nok glæder sig til at se andre mennesker igen.

Anmeld

13. marts 2008

sttina

Sander skal starte 14 april og jeg starter op 8 maj. Regner med at den sidste uge inden bliver kørt som en normal uge, dvs de bliver afleveret og hentet som havde jeg været på arbejde.. OG hvis vejret er godt skal jeg så male hegn og er det dårligt skal jeg lave 1000 nemme retter til fryseren, til de dage hvor hverdagen med 2 bare bliver lidt for hård og man ellers ville ha bestilt en pizza :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.