hvornår skal jeres starte i dp/vs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad skal dit barn starte i?????

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.016 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Mor-jannie

efter jeres mening???

her har jeg barsel til den 20 maj og har søgt til til den første hvad med jer?

kram jannie
(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

bette

her har jeg søgt til d. 1 juni... (fortryder det lidt)
skal arbejde igen d. 6 juni..

tror bare ikke jeg kan underholde ham så længe.. synes sq det er ved at være pænt hårdt

Anmeld

12. marts 2008

Lise

Simon starter i vs 1. april, og jg kan slet ikke vente på at aflevere ham derhenne :D

Anmeld

12. marts 2008

Mor-jannie

bettemouse skriver:

her har jeg søgt til d. 1 juni... (fortryder det lidt)
skal arbejde igen d. 6 juni..

tror bare ikke jeg kan underholde ham så længe.. synes sq det er ved at være pænt hårdt

søde du kan jo bare ringe og lave det om...
krammer

Anmeld

12. marts 2008

Emma-07

Hejsa søde..
jeg skal starte op den 1/6-08 puhaaaa glæder mig ikk

knus malene

Anmeld

12. marts 2008

Tikki

jeg skal starte d. 23. juni.....men nu må vi se om der er plads.....har fået en udsigt til plads, der hedder sommeren 2009 først..altså om 1,5 år.....ja, københavns kommune er så gode, er de :P

Ellers tager jeg 6 måneders orlov uden løn og starter op selv som privatpædagog - passer 2 ekstra børn, så får jeg nogenlunde det samme som dagpenge og det kan godt liiiiige løbe rundt i 6 måneder...og så håber vi godt nok, der er plads.

Anmeld

12. marts 2008

Rasmine

Mit barn ER startet.
Han startede i vs. 1. feb. (Han blev 7 mdr. 9 feb.)

Det er super duper. Især fordi han jo ikke havde/har opdaget der er noget som hed/hedder adskillelsesangst. (Han har aldrig grædt når vi afleverer han i vuggestuen)
Han kan godt lide at være der, og jeg er glad for at komme ud blandt voksne mennesker igen.

Jeg er ikke stay-at-home-mom typen, så allerede efter få måneder herhjemme var jeg ved at blive sindssyg (begge gange)

Anmeld

12. marts 2008

Kaufie

Min William skal starte her efter påske. Jeg skal selv starte i job 1/4, så vi har lige en lille uge til indkøringen - og en far, der kan hente fhv tidligt i den første måneds tid.

Jeg håber det bliver godt - men lige nu er jeg slet ikke klar til at skulle lade fremmede passe min lille guldklump (L) Det er jo nok bare fordi det er så tæt på nu.

Mette, der nok trænger til at komme igang igen efter 11 mdr hjemme (2 mdr ledig efter vikariat og derefter barsel)

Anmeld

12. marts 2008

Lene76

Viktor ska være i dagpleje hos mig.... når jeg starter igen, den 4 Aug så vi har lang ferie endnu. Vi er begyndt at komme i legestuen sammen med mine dejlige kollegaer:D og det nyder han selvom de større børn løber rundt og larmer:)

Men der er som sagt længe til endnu

(H)Lene

Anmeld

12. marts 2008

ivfmarie

Jeg starter på job 1. april, og Malte skal starte i dp lige efter påske. Samme dagpleje som storesøster er i, så det bliver ikke svært for mig at aflevere. Vores dp er supersød, og Freja elsker hende - og det kommer Malte selvføgelig også til! Og når bare han kan se på når Freja leger, så er han lykkelig!
Jeg glæder mig til at han skal starte! Han trænger virkelig til lidt nyt under hatten.

Marie - venter på DH!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.