Når det hele bliver for meget (utroskab)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

FrkZier

KittyCatta skriver:

Jeg sagde ja i starten til at jeg ville vente, men vil under ingen omstændigheder, når han bare går direkte ud og er sammen med to andre piger.  

Men er alligevel så splittet. Mit hjerte blev bare flået i tusind dele, da jeg fik det at vide, af en veninde morgenen efter. 

forstår godt du er knust OG spilttet! - giv det lidt tid, lige nu er du mega såret.. om et par uger kan du nok se det hele lidt mere klart og tage den beslutning der er rigtig for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

KittyCatta

FrkZier skriver:

forstår godt du er knust OG spilttet! - giv det lidt tid, lige nu er du mega såret.. om et par uger kan du nok se det hele lidt mere klart og tage den beslutning der er rigtig for dig

Er bange for at gøre noget overilet, så dit svar giver rigtig megen mening for mig. Jeg vil tænke over hvad der skal ske i fremtiden. 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

KittyCatta skriver:

Er bange for at gøre noget overilet, så dit svar giver rigtig megen mening for mig. Jeg vil tænke over hvad der skal ske i fremtiden. 

bare husk at holde hovedet højt, det hele skal nok løse sig i sidste ende

Anmeld

18. september 2012

KittyCatta

FrkZier skriver:

bare husk at holde hovedet højt, det hele skal nok løse sig i sidste ende

Det er slut!  Jeg gjorde det forbi igår aftes, på en måde som jeg egentlig fortryder. Men han begyndte på at snakke om at jeg skule have et godnatkys og at han virkelig gerne ville være sammen med mig. Svarede at det skulle han have tænkt på noget før, og at jeg ikke ville gå i næsten et år og holde et forhold skjult med den mand, som jeg elsker. Han forstod ikke, men det er egentlig også fint nok. Ligenu bliver det på mine præmisser og jeg kunne godt tilgive ham for utroskab, men ikke når han snakker så stolt om det, hvis I forstår. 

Nu skal jeg bare have fred 

Anmeld

18. september 2012

SussieThyssen

Først et trøsteknus!

Akja, den kærlighed.
Men, der er ikke så meget at sige til det og så se at samle dig selv sammen og komme videre.
Han var det ikke værd, så enkelt er det.
Hvis han har opført sig som du siger, så har han jo i virkeligheden slet ikke været så vild med dig, som du har med ham.
Det er åbenbart gået op for ham, at han nok alligevel ikke var parat til at slippe sin ungkarletilværelse, og hellere ville fortsætte med at jagte piger.

Så slip ham vense...slik sårene og kom videre.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

18. september 2012

FrkZier

KittyCatta skriver:

Det er slut!  Jeg gjorde det forbi igår aftes, på en måde som jeg egentlig fortryder. Men han begyndte på at snakke om at jeg skule have et godnatkys og at han virkelig gerne ville være sammen med mig. Svarede at det skulle han have tænkt på noget før, og at jeg ikke ville gå i næsten et år og holde et forhold skjult med den mand, som jeg elsker. Han forstod ikke, men det er egentlig også fint nok. Ligenu bliver det på mine præmisser og jeg kunne godt tilgive ham for utroskab, men ikke når han snakker så stolt om det, hvis I forstår. 

Nu skal jeg bare have fred 

det har uden tvivl været en rigtig svær beslutning, men du gjorde det for at passe på dig selv!

Anmeld

18. september 2012

Bshizzle

Kæmpe kram først! 

Og kort sagt.. Så fortjener du sku bedre! 

Ingen fortjener den opførelse som han har budt dig!. 

Godt der findes så mange andre skønne mænd der ude, du skal nok finde kærligheden i en andens hjerte  :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.