Jeg overvejede at være anonym, men gør det ikke.
Sagen er den, at jeg har datet en af mine gode kammerater i den seneste halvanden måneds tid. Slet ikke noget, der var meningen, men lynet slog ned og det sagde klik.
Han har hele tiden kommet med små hentydninger om at vi nok hellere måtte se at få ændret vores civilstatusser på Facebook.
Her i weekenden var vi igen sammen til et større arrangement fra fredag til søndag, og han gik klinet op af mig hele tiden, men ville lige pludselig ikke kysse mig offentlig, som han ellers gjorde. Om aftenen faldt beskeden; at han ikke ville have nogen kæreste, før han var færdig i hæren og havde været ud at rejse, hvilket vil sige i juli/august næste år. Jeg svarede, at det var jeg ked af, for jeg ville have det svært med at holde noget skjult i så lang tid.
Dagen efter fandt jeg så ud af at han havde kysset og været sammen med to piger lige bagefter.
Jeg er så utrolig skuffet, og synes bare at det hele er for meget ligenu. Han har hjulpet mig så meget ovenpå og jeg elsker ham squ, og så vælger han at lave det nummer.
Jeg kan slet ikke se på ham, uden at føle afsky, og når han skriver bliver jeg nød til at logge af facebook, inden jeg er opløst af gråd.
Han virker som om at det ikke går ham på, og at han bare vil videre, men det vil jeg ikke, når han opfører sig sådan. Er jeg virkelig så slem, fordi jeg ikke vil?
Knus fra en grådkvalt mig, der bare vil i seng igen. 

Anmeld