Kramper i mellemgulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.457 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. september 2012

UnderCover37

Jeg er i dag præcis 8+0

Men i dag har jeg haft nogle jag og krampelignende fornemmelser i mellemgulvet, ikke i maven eller underlivet men i og omkring solar plexus - er det nogle andre der har prøvet det samme?

Jeg er såmænd ikke bekymret men generet af dem, og har ikke haft det sådan før så undrer mig bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

DitteFisk

UnderCover35 skriver:

Jeg er i dag præcis 8+0

Men i dag har jeg haft nogle jag og krampelignende fornemmelser i mellemgulvet, ikke i maven eller underlivet men i og omkring solar plexus - er det nogle andre der har prøvet det samme?

Jeg er såmænd ikke bekymret men generet af dem, og har ikke haft det sådan før så undrer mig bare

Kan det være forstoppelse? Det havde jeg også for ikke så længe siden i kramper, sådan øverst/midten af maven.

Anmeld

17. september 2012

UnderCover37

Gigl skriver:

Kan det være forstoppelse? Det havde jeg også for ikke så længe siden i kramper, sådan øverst/midten af maven.

Synes ikke det føles som forstoppelse, der plejer jeg at få ondt længere nede... men ved jo selvfølgelig ikke om det føles anderledes når man er gravid...

Har været på toilettet i dag...

Men tak for svaret! 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg er i dag præcis 8+0

jeg har haft PRÆCIS det samme, faktisk lige siden jeg blev gravid - er idag 7+5, men jeg er blevet scannet og alt derinde er i den skønneste orden, så er ret overbevist om at du ikke behøver bekymre dig!

Anmeld

17. september 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

jeg har haft PRÆCIS det samme, faktisk lige siden jeg blev gravid - er idag 7+5, men jeg er blevet scannet og alt derinde er i den skønneste orden, så er ret overbevist om at du ikke behøver bekymre dig!

Tillykke og herligt alt er okay derinde 

Jeg blev scannet i sidste uge (7+2) og der var alt i skønneste orden og skal tjekkes igen på Onsdag - lige i forbindelse med de jag og kramper omkring mellemgulvet der er jrg heldigvis ikke nervøs for babyen  dog er jeg generelt ret nervøs da vi jo har mistet heromkring før...

Jeg vælger dog at tro på det bedste!

Tak for dit svar, det er egentligt "rart" ikke at være alene om at ha en underlig krop 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Tillykke og herligt alt er okay derinde 

Jeg blev scannet i sidste uge (7+2) og der var alt i skønneste orden og skal tjekkes igen på Onsdag - lige i forbindelse med de jag og kramper omkring mellemgulvet der er jrg heldigvis ikke nervøs for babyen  dog er jeg generelt ret nervøs da vi jo har mistet heromkring før...

Jeg vælger dog at tro på det bedste!

Tak for dit svar, det er egentligt "rart" ikke at være alene om at ha en underlig krop 

tak - og i lige måde

forstår udemærket godt din bekymring, selvom du så flot er optimistisk, har nemlig selv også mistet før - men nu prøver jeg bare at overbevise mig selv om at selvølgelig går det godt denne her gang

vi kan stå sammen om at have en lidt mærkelig krop

Anmeld

17. september 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

tak - og i lige måde

forstår udemærket godt din bekymring, selvom du så flot er optimistisk, har nemlig selv også mistet før - men nu prøver jeg bare at overbevise mig selv om at selvølgelig går det godt denne her gang

vi kan stå sammen om at have en lidt mærkelig krop

Jeg er helt med på at vi denne gang får en lækker unge ud af det, hver i sær!

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

Jeg er helt med på at vi denne gang får en lækker unge ud af det, hver i sær!

det gør jeg også!

tillykke til os hehe

Anmeld

17. september 2012

UnderCover37

FrkZier skriver:

det gør jeg også!

tillykke til os hehe

Jaaaaaa 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.