øv f... for fanden da også!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2012

bette bebs

Jeg testede jo flot positiv i tirsdags og burde være 4+6 i dag. Men her til morgen begyndte jeg at bløde, det minder meget om min alm mens. Har lige prøvet at tage en g test som viser svagt positivt. For f... da også, det er vel en SA jeg har?
Overvejer at melde mig syg i morgen, så jeg kan komme til læge. Men overvejer også om det ikke kan vente til onsdag, når jeg alligevel har fri? Lægen kan vel hverken gøre fra eller til alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

gædde/gitte

bette bebs skriver:

Jeg testede jo flot positiv i tirsdags og burde være 4+6 i dag. Men her til morgen begyndte jeg at bløde, det minder meget om min alm mens. Har lige prøvet at tage en g test som viser svagt positivt. For f... da også, det er vel en SA jeg har?
Overvejer at melde mig syg i morgen, så jeg kan komme til læge. Men overvejer også om det ikke kan vente til onsdag, når jeg alligevel har fri? Lægen kan vel hverken gøre fra eller til alligevel?

har ikke prøvet det............ men én ting er sikkert.... jeg ville foretrække at få svar med det samme, om muligt

Anmeld

17. september 2012

M (:

bette bebs skriver:

Vil ikke rådgive dig, da jeg ikke ved, hvad der er det klogeste i din situation. Ville bare ikke gå forbi uden at sende et par krydsede fingre og et kram i din retning! 

Anmeld

17. september 2012

FruK

Nej, lægen kan ikke gøre fra eller til. Så hvis du selv har det ok med at gå på arbejde og ikke har ondt, så kan du bare gøre det. Hvis du kun er 4+6 kan det nok heller ikke ses på en scanning, så skal der to blodprøver til med nogle dages mellemrum, for at se om dig hcg stiger. Så du kommer nok til at vente på svar alligevel.

Om det er en SA er svært at sige. Jeg har selv blødt kraftigt i denne graviditet uden at der var noget galt... 

Håber det bedste for dig. 

Anmeld

17. september 2012

klmf

Kan kun sige, hvad jeg selv ville gøre (og har gjort) - jeg ville vente og se hvad der sker, som du siger, så kan lægen ikke gøre noget ved det alligevel. Men det er jo lidt som man har temperament til Jeg havde en SA i december, men gik på arbejde, det var rart at få tankerne væk.

Håber den bliver derinde

Anmeld

17. september 2012

Miss Church

Håber det bedste for dig  

Anmeld

17. september 2012

bette bebs

Tak skal i have. Tror bare jeg venter til onsdag. Har overhovedet ingen smerter, og det har faktisk været rart at være på arbejde i dag, så tankerne kunne afledes. Det blev først svært da jeg fik fri, for så skulle jeg jo hjem og fortælle manden, at det måske ikke er denne gang det lykkedes. Heldigvis blev jeg allerede gravid i 5 cyklus, så det burde jo kunne lade sig gøre igen, hvis det nu er en SA

Anmeld

17. september 2012

Stjerneskud

Det er aldrig nogen skade til at ringe til vagtlægen hvis du er tvivl. Det kan godt være han ikke kan ændre udfaldet, men han kan nok give dig svar

Anmeld

17. september 2012

Stivdie

Øv øv! Jeg håber for dig at spiren bliver derinde og at du bare er en af dem, der bløder under graviditeten! Krydser i hvert fald fingre for dig

Anmeld

17. september 2012

Miss BananaHammock

Kan desværre heller ikke give så megen råd - men ville da ikke smutte uden at give en krammer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.