Jeg forstår faktisk godt din bekymring. Det er altid en følsom situation at stå i at være gravid med alle de tanker det medbringer.
Men kan altså godt blive en lille bitte smule irriteret når jeg nu fortæller dig at vores tal hed 1:15
Jeg er slet ikke ude på at negligere din bekymring. Bliver bare sådan lidt øv over det.
Argh jeg er slet ikke ude på at virke negativ og nu får jeg det helt dårligt over det alligevel 
til dig trods alt.

Kan godt tilslutte mig denne med et tal på 1:93. Men jeg er også så gammel (38), at tallet alene ud fra min alder var 126 - og så var der desværre noget i blodprøven der trak ned i stedet for op.
Om du havde fået et tal på 20.000 så var det stadig en sandsynlighed, og der ville alligevel være en risiko.
Men jeg forstår nu alligevel godt dine tanker. Jeg synes det er super godt at de nogen steder lader være med at fortælle tallet, kun om den er høj eller lav. Tallene giver da kun anledning til alt for meget bekymring.
Jeg har fået lavet moderkagebiopsi og venter en pige med helt normale kromosomer. Men den der uge fra vi fik tallet til vi fik svar på prøven, var et helvede.
Er sikker på at du bekymrer dig helt unødigt! 
Anmeld