Sidste skud på stammen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Min helt egen fødselsdagskage Det bliver så oz sidste øvekage inden jeg skal lave dåbskage!

Lyse bunde, mangomousse, bountycreme, opsmurt med mørk chokoladesmørcreme og overtrukket med fondant

Den smagte som en hel tropisk sydhavsø

Hvordan laver du mangomoussen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ihh synes det er SÅ unfair med alle jeres lækre kager herinde... er total kagemenneske, men kan ikke finde ud af at lave de der lækre kager.. Kunne jeg nok hvis jeg øvede mig, men så ville jeg jo blive virkelig tyk

Når bager tager vi normalt med ud til dem vi nu besøger.. Ellers ville vi oz blive tromle-tykke herhjemme

Anmeld

20. september 2012

Muhmi

Team Putte skriver:

Min helt egen fødselsdagskage Det bliver så oz sidste øvekage inden jeg skal lave dåbskage!

Lyse bunde, mangomousse, bountycreme, opsmurt med mørk chokoladesmørcreme og overtrukket med fondant

Den smagte som en hel tropisk sydhavsø

Wauw den ser lækker ud

Anmeld

20. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Hvordan laver du mangomoussen?

Jeg koger 300 g. frossen mango i tern med lidt vand og lidt vanille til jeg kan mose ternene med en gaffel. Sætter det til afkøling. Udbløder 4 blade husblas. Pisker 1/4 l fløde til skum, vender det meste af mangogrøden i flødeskummen, gemmer en skefuld mango og varmer det i en gryde sammen med husblassen og hælder det i mangoflødeskummen

Jeg hælder så næsten direkte på kagen, men man kan sagens vente lidt med det til husblassen har gjort moussen mere fast

Anmeld

20. september 2012

Team Putte

Muhmi skriver:

Wauw den ser lækker ud

Mmmh det var den oz

Anmeld

20. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Når bager tager vi normalt med ud til dem vi nu besøger.. Ellers ville vi oz blive tromle-tykke herhjemme

Ja det bliver man da næsten nødt til, men vi besøger nu ikke så tit andre...

Anmeld

20. september 2012

Masig

Team Putte skriver:

Jeg koger 300 g. frossen mango i tern med lidt vand og lidt vanille til jeg kan mose ternene med en gaffel. Sætter det til afkøling. Udbløder 4 blade husblas. Pisker 1/4 l fløde til skum, vender det meste af mangogrøden i flødeskummen, gemmer en skefuld mango og varmer det i en gryde sammen med husblassen og hælder det i mangoflødeskummen

Jeg hælder så næsten direkte på kagen, men man kan sagens vente lidt med det til husblassen har gjort moussen mere fast

Opskriften er hermed gemt

Må prøve den kage en dag!!

Anmeld

20. september 2012

Team Putte

Masig skriver:

Opskriften er hermed gemt

Må prøve den kage en dag!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.