Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Hej Piger ♥ Først 1000 tak for alle jeres søde og varme tanker og krydsede fingre *S* Det varmer altså! Jeg var på Rigshospitalet idag. Havde en tid kl.12.00 men blev heldigvis kaldt ind lidt før *S* Blev mødt af den sødeste læge. Hun var rigtig behagelig at snakke med. Vi snakkede lidt frem og tilbage, hvorefter at hun undersøgte mig. Jeg er 1 cm åben og hun kunne få 2 fingre op... derfor fik jeg løsnet hinderne. Nu er vi så bare spændte på om der sker noget inde for det næste døgn Ellers har jeg tid til igangsættelse (vil få taget vandet) på onsdag kl.17.00 Inden weekenden har vi vores prinsesse i armene ♥ Vi er SÅ spændte! Knus fra MorDk ♥
Hej Piger ♥
Først 1000 tak for alle jeres søde og varme tanker og krydsede fingre *S* Det varmer altså!
Jeg var på Rigshospitalet idag. Havde en tid kl.12.00 men blev heldigvis kaldt ind lidt før *S* Blev mødt af den sødeste læge. Hun var rigtig behagelig at snakke med. Vi snakkede lidt frem og tilbage, hvorefter at hun undersøgte mig. Jeg er 1 cm åben og hun kunne få 2 fingre op... derfor fik jeg løsnet hinderne. Nu er vi så bare spændte på om der sker noget inde for det næste døgn Ellers har jeg tid til igangsættelse (vil få taget vandet) på onsdag kl.17.00
Inden weekenden har vi vores prinsesse i armene ♥ Vi er SÅ spændte!
Knus fra MorDk ♥
Stort tillykke! Det må være dejligt endelig at kunne se en ende på det hele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhh hvor dejligt! Nu begynder der at ske nået. Må være skønt at i nu har et tidspunkt for hvornår hun kommer til verden!
Jeg håber og krydser fingre for at hindeløsningen sætter gang i en hel masse og at I har hende i armene før end i aner
Puster hvertfald endnu en portion ve-støv i din retning
Ej, hvor skønt for jer
Jeg skal på sygehuset i morgen til igangsættelse ..
Så her er lidt vestøv ********************** til dig, man kan jo aldrig vide om hun vil komme ud før
christina92 skriver: Åhh hvor dejligt! Nu begynder der at ske nået. Må være skønt at i nu har et tidspunkt for hvornår hun kommer til verden! Jeg håber og krydser fingre for at hindeløsningen sætter gang i en hel masse og at I har hende i armene før end i aner Puster hvertfald endnu en portion ve-støv i din retning
Takker du kan tro jeg RAGER til mig af alt det støv jeg kan få ♥
HAr en del plukveer som niver godt og det brænder i lænden... men om det udvikler sig? Jaa...det må tiden vise. Men håber da. Ellers er der jo ikke lææænge til onsdag kl.17.00 *S*
mybaby-girl skriver: Ej, hvor skønt for jer Jeg skal på sygehuset i morgen til igangsættelse .. Så her er lidt vestøv ********************** til dig, man kan jo aldrig vide om hun vil komme ud før
Spændende ♥ Held og lykke med det! Tager de så fostervandet imorgen eller hvordan???
MorDk skriver: Takker du kan tro jeg RAGER til mig af alt det støv jeg kan få ♥ HAr en del plukveer som niver godt og det brænder i lænden... men om det udvikler sig? Jaa...det må tiden vise. Men håber da. Ellers er der jo ikke lææænge til onsdag kl.17.00 *S*
Ved godt det på en måde er ondt sagt, men håber ikke du får sovet i nat Håber de arbejder sig op til at blive nogle rigtig gode stærke veer, så du kan få bebse ud af mavsen
Tullepoder skriver: Hvor er det fedt for jer, tillykke med det :-) og vil lige tilføje at jeg er død misundelig, her sker der ikke en fis :-( er 40+5.. Held og lykke med det hele ;-)
Hvor er det fedt for jer, tillykke med det :-) og vil lige tilføje at jeg er død misundelig, her sker der ikke en fis :-( er 40+5.. Held og lykke med det hele ;-)
Sender dig en MASSE ve-støøøøøv ♥ Når mit eget virker... så får du ALT det jeg ikke skal bruge også!!!!
christina92 skriver: Ved godt det på en måde er ondt sagt, men håber ikke du får sovet i nat Håber de arbejder sig op til at blive nogle rigtig gode stærke veer, så du kan få bebse ud af mavsen
Håber du har ret! Meeeen nu må vi se... *S*
MorDk skriver: Spændende ♥ Held og lykke med det! Tager de så fostervandet imorgen eller hvordan???
Jeps det gør de
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128