mærker liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2009

Nanna1985

JA små puf og små bobler.. Det er svært at forklare.. Jeg mærkede selv liv i uge 18

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

Sortkjær

Jeg kunne mærke såen en boble-ligende følelse allerede fra uge 16 og kunne tydeligt mærke liv i uge 18 eller der omkring.. Så det kan sagtens være liv du kan mærke, er jo bare ikke så tydeligt endnu.. men bare vent, der går ikke lang tid så kommer det og det er en fantastisk følelse

Line 25+6

Anmeld

23. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Sortkjær skriver:

Jeg kunne mærke såen en boble-ligende følelse allerede fra uge 16 og kunne tydeligt mærke liv i uge 18 eller der omkring.. Så det kan sagtens være liv du kan mærke, er jo bare ikke så tydeligt endnu.. men bare vent, der går ikke lang tid så kommer det og det er en fantastisk følelse

Line 25+6

syns det følges som om lille manden "" rykker " på mit maveskind er det bare små spak eller hvad hehe svært og forklare

Anmeld

24. maj 2009

Melissa´s Mor

Jeg var i uge 17 da jeg mærkede liv første gang. Forstod ikke at det var hende som sparkede, men da det har stået på lige siden så.. 
Det føles som nogle små smølfe spark,, som du måske kender til.. Det man giver hinanden for sjov, eller gjorde man engang.. De små spark kommer bare indefra og begynder gerne omkring din lysken, (trussekanten) 
Føles måske også lidt som en muskel der sidder i klemme..

Det er gerne små spark du kan mærke først.. senere bokser og sparker hun

Og for dit vedkommende bokser og sparker Han 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.