mærker liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej

jeg er lidt i trvil om det liv jeg mærker!?? hvordan mærkes det, , og hvornår mærkede i liv . føste gangs fødene! ja har spurgt om det før. men er kommet i tvil om det ham??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

frk Jensen

Jeg var vist omkring uge 22 før jeg mærkede noget...
Men så når jeg kørte bil og hørte musik, så var der gang i bassen...

Anmeld

21. maj 2009

bette

jeg var i uge 20 før jeg mærkede det..
det føltes som ja hvordan dælen forklare man lige det.. som et blob inden i.. hha.. altså lidt lige som en muskel som sidder og hopper.. bare det så er er en enkelt gang her og der jeg mærkede det..

ja det er dælme da en værre gang vrøvl jeg ævler ud.. men ja det er lidt svært at forklare.. men bliver det ved så må det jo være blyp.. haha

Anmeld

21. maj 2009

Elskermiinsøøn!

bette skriver:

jeg var i uge 20 før jeg mærkede det..
det føltes som ja hvordan dælen forklare man lige det.. som et blob inden i.. hha.. altså lidt lige som en muskel som sidder og hopper.. bare det så er er en enkelt gang her og der jeg mærkede det..

ja det er dælme da en værre gang vrøvl jeg ævler ud.. men ja det er lidt svært at forklare.. men bliver det ved så må det jo være blyp.. haha

hehe tak forstod jeg så må det være ham. har vært her i nogle dage og det kommer forskeligt steder i maven hehe

Anmeld

21. maj 2009

bette

Elias"s mor:) skriver:

hehe tak forstod jeg så må det være ham. har vært her i nogle dage og det kommer forskeligt steder i maven hehe

det er sååå fedt.. tillykke med det..
glæd dig til der lige pludselig stikker en arm eller et ben ud hehe..

jeg kunne kilde mikkel under fødderne da han lå inde i maven.. så trak han dem til sig meget hurtigt.. hvorefter den så kom ud igen.. og jeg kildede den igen.. lidt sjovt.. han er nemlig meeega kilden på tærene idag...

Anmeld

21. maj 2009

Elskermiinsøøn!

bette skriver:

det er sååå fedt.. tillykke med det..
glæd dig til der lige pludselig stikker en arm eller et ben ud hehe..

jeg kunne kilde mikkel under fødderne da han lå inde i maven.. så trak han dem til sig meget hurtigt.. hvorefter den så kom ud igen.. og jeg kildede den igen.. lidt sjovt.. han er nemlig meeega kilden på tærene idag...

hehe, syns der mange lige nu hvad kalder man det. er det når lille manden "spaker"? eller hvad hehe, og mange tak syns nu også det dejligt

Anmeld

21. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg tror at hvis man er i tvivl om det er bebsen der sparker. Så er det ikke ham/hende.

Men når man selv er sikker på at det er spark. SÅ sparker han/hun.

Jeg var ihvertfald ikke i tvivl første gang min lille fodboldspiller sparkede.

Anmeld

21. maj 2009

A.

ja mærkede liv da jev var ca 18 uger henne det er lidt svært at beskrive det føles so mstore bobler i maven og afhæng hvor henne den har sparket og hvordan moderkagen ligger også

Anmeld

21. maj 2009

Elskermiinsøøn!

agnieszka skriver:

ja mærkede liv da jev var ca 18 uger henne det er lidt svært at beskrive det føles so mstore bobler i maven og afhæng hvor henne den har sparket og hvordan moderkagen ligger også

tror det ham ,

Anmeld

21. maj 2009

Diana...

uge 18 mærket jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.