Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Anja

Så er vi hjemme igen efter 2 uger på Gran Canaria.

Det er været rigtigt lækkert at være afsted hele familie så længe og vi var heldige med vejret som bare var super perfekt sommer.

I får lige et par stemningsbilleder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

ivfmarie

Fååårk, hvor har du bare en flok læææækre unger, er du SÅ vimmer mand!

Jeg fatter slet ikke at Elias "kun" er lige gammel med Malte - Elias ligner en rigtig lille ung mand, Malte er stadig bare en tyk baby der kan stå op?!!

Nå men lækkert at du er kommet hjem - vi var faktisk nogen der var begyndt at undre os over hvor du var - måske er det ammehjerne med tilbagevirkende kraft... men jeg havde overset/glemt at I var ude at rejse ...

Marie - at work... på en højhelligt Kr. Flyvfartsdag!!

Anmeld

21. maj 2009

bette

ahh det lyder dælme skønt.. gid det var mig.. gad sku godt sådan en tur..

lækre billeder må man sige..

heidi slet ik grøn

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

Det ser skønt ud, jeg glæder mig til vores sommerferie i uge 27 (og 28 - 29 med endags ture).

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Nå, der var du

Sikke nogle lækre billeder og vildt lækre børn. Er helt enig i, at Elias er en flot lille mand. Fedt bandana-gruppefoto tilsidt 

Vidste slet ikke I skulle på ferie. Hvor lækkert at være afsted så længe og nyde hinanden og det skønne vejr.

Knus Line

Anmeld

21. maj 2009

Mary

Godt at se dig herinde igen Anja  Har været helt bekymret med en efterlysning og det hele du  Jeg tror jeg er gået helt glip af at du skulle på ferie........

I hvert fald ser det ud til at I har haft en pragtfuld ferie!! Dejlige billeder!

Anmeld

21. maj 2009

Nadi

Du har været savnet, så det er super skønt at se dig igen og hvor er det fantastiske billeder  du har taget!

Det ser ud til at have været en tur med højt humør, glade børn og

Velkommen hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.