Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg vågnede med kvalme i morges valgte jeg at tage en test... Og min fornemmelse var god nok - jeg skal være mor til nr 2! Termin i slutningen af maj.. Jeg er 4+1 idag efter egen beregning.. Jeg springer ud af skabet når jeg er ovre NF.. Det gør jeg af den grund at jeg har stor chance for at miste tidligt i graviditeten pga. nogle piller jeg skal tage!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Da jeg vågnede med kvalme i morges valgte jeg at tage en test... Og min fornemmelse var god nok - jeg skal være mor til nr 2! Termin i slutningen af maj.. Jeg er 4+1 idag efter egen beregning.. Jeg springer ud af skabet når jeg er ovre NF.. Det gør jeg af den grund at jeg har stor chance for at miste tidligt i graviditeten pga. nogle piller jeg skal tage!
Dejligt med en god mavefornemmelse, ikk?
Stort tillykke! Håber du får en dejlig graviditet
BabyWish2012 <3 skriver: Dejligt med en god mavefornemmelse, ikk? Stort tillykke! Håber du får en dejlig graviditet
Jo helt fantastisk! Og endnu mere dejligt at mens kommer på klokkeslettet, så man ikke er i tvivl om "noget er galt"..
Stort tillykke
Tusind tak allesammen!
Tillykke!
for dig og spiren!
Der er da ingen tvivl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128