Når det sker så sker det... meeen.. små veer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2012

christina92

Glædelig mandag!

Jeg har lige et spørgsmål, begrundet i ren nysgerrighed, for ved at når jeg først er i fødsel er jeg ikke i tvivl

Har de sidste dage haft en del on/off mens smerter, som er blevet kraftigere over dagene, dog ikke hyppigere. I dag har jeg så haft nogle "spændinger" hel nederst i maven, det spænder lidt på tværs. Og så kommer der ligesom en strålende smerte fra lidt over skambenet og så ned efter, men indvendigt egentligt  der kommer et par stykker med 4-5 min imellem og så igen en 1-1½ time efter igen hvor der så kommer nogle stykker igen.

Hvad tænker i??? Er det små veer, eller bare kroppen der gør klar?

Er hvertfald ikke i tvivl om at det ikke er plukveer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Glædelig mandag!

Jeg har lige et spørgsmål, begrundet i ren nysgerrighed, for ved at når jeg først er i fødsel er jeg ikke i tvivl

Har de sidste dage haft en del on/off mens smerter, som er blevet kraftigere over dagene, dog ikke hyppigere. I dag har jeg så haft nogle "spændinger" hel nederst i maven, det spænder lidt på tværs. Og så kommer der ligesom en strålende smerte fra lidt over skambenet og så ned efter, men indvendigt egentligt  der kommer et par stykker med 4-5 min imellem og så igen en 1-1½ time efter igen hvor der så kommer nogle stykker igen.

Hvad tænker i??? Er det små veer, eller bare kroppen der gør klar?

Er hvertfald ikke i tvivl om at det ikke er plukveer

Anmeld

17. september 2012

christina92

Camillamuz skriver:

Hehe hold da op en masse svar jeg fik ud af det indlæg

Anmeld

17. september 2012

M (:

christina92 skriver:

Jeg har desværre ingen svar, da jeg ikke selv har erfaring på området - men kan da oppe tråden i håb om, at der kommer nogle mere erfarne kvinder på banen (:

Anmeld

17. september 2012

Aabye

Mine veer startede med spændinger.. De sad dog i lænden.. Og varede ikke flere dage med kun en time inden de blev til rigtige veer.. Men jeg provokerede også mine.. Jeg hængte nemlig lamel gardiner op.. Så op og ned af stiger.. Fødslen tog kun 5 timer fra de der små spændinger der til knægten var ude..

Ved ikke om det er til meget hjælp..

Anmeld

17. september 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Ja hold da op.. 

Jeg tror grunden til de manglende svar er fordi der er så mange debatter omkring fødsel, veer osv.. plus at det jo er individuelt fra person til person, og der sidder jo ingen derude der kan komme med et konkret svar på smerterne.. 

Så vi må bare håbe på at de symptomer vi har er ganske normale og der intet er at gøre ved det.. 

Anmeld

17. september 2012

christina92

Camillamuz skriver:

Ja hold da op.. 

Jeg tror grunden til de manglende svar er fordi der er så mange debatter omkring fødsel, veer osv.. plus at det jo er individuelt fra person til person, og der sidder jo ingen derude der kan komme med et konkret svar på smerterne.. 

Så vi må bare håbe på at de symptomer vi har er ganske normale og der intet er at gøre ved det.. 

hehe jeg tror helt bestemt du har ret! Tror også tit det er svært at forholde sig til om den smerte/følelse man selv har haft er den samme som den der bliver beskrevet

Og igen, når der kommer gang i det er jeg jo ikke i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.