Gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. september 2012

Muffie

Hej Piger!  

Da vi jo alle sammen prøver at blive Gravide, eller er det, tænkte jeg på om der er nogle bestemte metoder i bruger når i prøver? 
Udover at gå efter ægløsning selvfølgelig.
Man kan finde så mange ting, vha. det fantastiske internet, men når det kommer til stykket, hvad gør i så? Har i nogle gode ammestue råd i følger?
Det kunne være i brugte kanonkuren, det kunne være i sexede hver dag en hel måned.. Hvad gør i for at det skal lykkes.. Nogle mirakel historier? 

Måske er der noget nyt der er værd at prøve  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

EnGodMor

Muffie skriver:

Hej Piger!  

Da vi jo alle sammen prøver at blive Gravide, eller er det, tænkte jeg på om der er nogle bestemte metoder i bruger når i prøver? 
Udover at gå efter ægløsning selvfølgelig.
Man kan finde så mange ting, vha. det fantastiske internet, men når det kommer til stykket, hvad gør i så? Har i nogle gode ammestue råd i følger?
Det kunne være i brugte kanonkuren, det kunne være i sexede hver dag en hel måned.. Hvad gør i for at det skal lykkes.. Nogle mirakel historier? 

Måske er der noget nyt der er værd at prøve  

Mit råd er at slå hjernen fra, altså lad det være alm hverdag, og ha sex hver anden dag... og ikke snak eller tænk over om i mon nu er blevet gravide (selvom det er mega svært)

Her snakkede vi meget om det og vi begge spekulerede over om vi nu var gravide denne gang... og det blev jeg ikk gravid af, men da vi så stoppede med at tænke på det og snakkede om det, så et par mdr efter var jeg gravid

- undgå alle former for stress. (gælder os din mand)

- ikke spekulere over det. (gælder os din mand)

- drop æg tester.

- ha sex hver anden dag.

- spis sundt. (gælder os din mand)

- spis gravitamin i det øjeblik i begynder på projekt baby.

Det vare bare mine råd, der hjælp mig hurtig.

Anmeld

16. september 2012

Chili-mor

hmm.. vi forsøgte at blive gravid uden held i ca et ½ års tid.. så blev vi enige om at sexen ikke skulle planlægges efter ægløsnings tidspunktet, men hvornår vi havde lyst til sex, for før eller siden måtte der jo komme gevinst.. 1½ måned efter vi var enige om at skete det var det fantastisk, og hvis ikke så op på hesten igen. så var jeg gravid..

Så mit råd må være (selvom jeg ved det er svært) lad være med at tænke for meget over om sex lige rammer ægløsningen, for sex skal nydes ikke blive en plage..

så skal det ske, sker det.. ved nogen hurtigere end andre..

Så held og lykke med projekt baby

Anmeld

16. september 2012

Alína Hólm

ville også vide det, jeg har prøvet i 11 måneder uden held. 

Anmeld

16. september 2012

Muffie

Tak for begge jeres fantastiske svar. Vil bestemt tage jeres råd til mig.. Også selvom det er viiiiirkelig svært at slå hovedet fra  

I har ret, på et eller andet tidspunkt må der vel for pokker være gevinst. Det er bar' surt at utålmodigheden når at sætte ind .. 

Anmeld

16. september 2012

Muffie

Anika Ingibjörg skriver:

ville også vide det, jeg har prøvet i 11 måneder uden held. 

Lyder som om du har lige så svært ved det som mig. (Og sikkert også mange andre)

for at det snart lykkes for os begge 2. Forhåbentlig kan vi bruge nogle af de gode råd der kommer denne vej 

Anmeld

16. september 2012

Alína Hólm

ja det er værd at prøve, vi har intet at miste 

jeg er igang med et natur proudukt som burde virke, det koster ca 600 kr i måneden. som sagt har intet at miste, vil så gerne have en lille baby mere. min søn er jo startet i børnehave, han er snart voksen

Anmeld

17. september 2012

Muffie

Anika Ingibjörg skriver:

ja det er værd at prøve, vi har intet at miste 

jeg er igang med et natur proudukt som burde virke, det koster ca 600 kr i måneden. som sagt har intet at miste, vil så gerne have en lille baby mere. min søn er jo startet i børnehave, han er snart voksen

Hvad hedder det? Er det noget du har fået anbefalet ? Du har så fuldstændig ret,.. der er intet at miste. 

Årrh. Nu har jeg godt nok ikke selv nogle børn, men jeg kan forestille mig hvor hurtig man synes de bliver store 

Anmeld

1. oktober 2012

Alína Hólm

Muffie skriver:

Hvad hedder det? Er det noget du har fået anbefalet ? Du har så fuldstændig ret,.. der er intet at miste. 

Årrh. Nu har jeg godt nok ikke selv nogle børn, men jeg kan forestille mig hvor hurtig man synes de bliver store 

det hedder proargi 9+
Jeg er begyndt at hjælpe folk og præsentere det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.