Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Håber snart din bette dreng kommer ud *S* Jeg er 40+3 og intet sket endnu SUK!
Håber snart din bette dreng kommer ud *S* Jeg er 40+3 og intet sket endnu SUK!
Tak! Håber også du snart kan holde din lille bebs i armene!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maro00 skriver: Håber da du føder idag jeg fødte lige til min termin og havde slet ingen tegn før jeg begyndte at få veer.. så fik jeg lidt tegnblødning
Håber da du føder idag jeg fødte lige til min termin og havde slet ingen tegn før jeg begyndte at få veer.. så fik jeg lidt tegnblødning
Det må da være dejligt, at føde lige til termin! Det skete desværre ikke for mig... men ja, det kan jo starte lige pludseligt
FrkZier skriver: jeg puuuuuuster en masse vestøv afsted i din retning og krydser fingre for du snart for din guldklump at se
jeg puuuuuuster en masse vestøv afsted i din retning og krydser fingre for du snart for din guldklump at se
Tak!
lottemusen skriver: Tak! Indtil videre er der dog ikke sket noget...
Tak! Indtil videre er der dog ikke sket noget...
Det er endnu ikke for sent!
lottemusen skriver: Tak for rådet! Jeg har også nydt den sidste tid rigtig meget! Men jeg har gået hjemme siden sidst i juni (da jeg fik sommerferie), og nu hvor alt er klar til at han kommer ud, kan jeg bare mærke, at NU vil jeg gerne se ham!
Tak for rådet! Jeg har også nydt den sidste tid rigtig meget! Men jeg har gået hjemme siden sidst i juni (da jeg fik sommerferie), og nu hvor alt er klar til at han kommer ud, kan jeg bare mærke, at NU vil jeg gerne se ham!
Det kan jeg godt forstå det er så ubeskriveligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128