Kvalme og sult?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2012

isamisa

Er det mon et tegn på graviditet? Jeg har det mildest sagt forfærdeligt! Jeg har kvalme, jeg føler sult selvom jeg egentlig ikke har lyst til mad, jeg er træt. Jeg er midt i min cyklus dvs. at jeg skal have ægløsning i dag, i morgen eller i overmorgen. Men sådan her plejer jeg ikke at reagere på ægløsning. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har lyst til at gå i seng og sove resten af dagen. Jeg vrisser over min kæreste hele tiden, uden han har gjort noget. Og så bliver jeg så dybt ulykkelig når jeg endnu en gang har tysset på ham fordi jeg synes han snakker for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Faith

Skynd dig at teste!

Anmeld

16. september 2012

isamisa

Jeg tror bare ikke på det. Jeg testede negativt i søndags, altså for en uge siden. Og folk siger jo at man først kan teste den dag man forventer mens. Og jeg forventer først mens d. 3. oktober :-( 

Anmeld

16. september 2012

Faith

isamisa skriver:

Jeg tror bare ikke på det. Jeg testede negativt i søndags, altså for en uge siden. Og folk siger jo at man først kan teste den dag man forventer mens. Og jeg forventer først mens d. 3. oktober :-( 

Nej ok, det kan jeg godt se så

Når jeg skal have ægløsning bliver jeg også enormt hormonella. Det kan være det "bare" er det. Så må i i gang

Anmeld

16. september 2012

isamisa

Det føles bare ikke rigtigt! Jeg plejer ALDRIG at have nogle symptomer af ægløsning :-( 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.