Når man ikke tør teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 3 dage haft en mærkelig fornemmelse i maven. 

Mine bryster har været stenhårde og spændte - og så slog det mig.... Sidst kæresten og jeg sexede var 1 dag før ÆL! 

Jeg er nu gået en dag over tid, og er faktisk næsten 100% sikker på jeg er gravid! Så sikker, så jeg nu har sat mig i hovedet at jeg ER gravid - derfor tør jeg ikke teste. Er bange for at testen så er negativ! Jeg føler det på ingen måde som jeg plejer op til mens. 

Kender i den følelse? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har de sidste 3 dage haft en mærkelig fornemmelse i maven. 

Mine bryster har været stenhårde og spændte - og så slog det mig.... Sidst kæresten og jeg sexede var 1 dag før ÆL! 

Jeg er nu gået en dag over tid, og er faktisk næsten 100% sikker på jeg er gravid! Så sikker, så jeg nu har sat mig i hovedet at jeg ER gravid - derfor tør jeg ikke teste. Er bange for at testen så er negativ! Jeg føler det på ingen måde som jeg plejer op til mens. 

Kender i den følelse? 

Jada...men test hvis du ikke har fået mens efter en uge, og se hvad der sker.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

16. september 2012

christina92

Hvis du ikke tør teste, så lad værre  Det vil helt naturligt give sig selv at du på et tidspunkt ikke er i tvivl hvis den ikke er der  og jo længere tid der går før du tester eller tager til lægen, jo sikre bliver du jo bare.

for at din fornemmelse er hel rigtig og der er en spire i mavsen

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Hvis du ikke tør teste, så lad værre  Det vil helt naturligt give sig selv at du på et tidspunkt ikke er i tvivl hvis den ikke er der  og jo længere tid der går før du tester eller tager til lægen, jo sikre bliver du jo bare.

for at din fornemmelse er hel rigtig og der er en spire i mavsen

Jeg har faktisk overvejet at lade være!  

I hvertfald bare en- to ugers tid, der sker der jo intet ved!  

Anmeld

16. september 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg har faktisk overvejet at lade være!  

I hvertfald bare en- to ugers tid, der sker der jo intet ved!  

nej det gør der bestemt ikke! Jeg selv testede først da jeg troede jeg var omkring 5+3 ca. og det var kun fordi jeg virkelig begyndte at have kvalme, så hvis jeg ikke var gravid, var jeg tydeligvis syg så var nødt til at teste inden jeg ringede til lægen  det viste sig så at jeg her var næsten en uge længere henne, og testen viste to total tydelige streger allerede inden jeg tog testen op at urinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.