hvor lang tid fra tegnblødninger til fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Princesspigen

jeg er idag 36+2..

havde en dag igår med en masse liv og bevægelse i maven men da jeg gik i seng opdagede jeg at jeg blødte en lille smugle.. ikke nok til der kom blod i trusserne og efter et toilet besøg gik jeg i seng og da jeg vågnede var der ikke kommet mere blod end det jeg tørede væk da jeg tissede..

jeg har ingen smerter ud over den sædvandlige ømhed..

og tror ikke min mave er sunket endnu  

jeg tænker det må være de hersens tegn blødninger jeg har hørt om ?

der er intet idag..

og baby har sparket et par gange men ikke det vilde endnu men måske den er træt efter at have været så aktiv igår..

men hvor lang tid har du/i oplevet der var fra tegnblødningerne startede til i fødte ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

mortilnoahogmelina

Jeg havde tegnblødninger kl 15 ca og fødte 01.39. Samtidig med det havde jeg masser mens smerter . Som så udviklede sig til veer .

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg havde tegnblødninger kl 15 ca og fødte 01.39. Samtidig med det havde jeg masser mens smerter . Som så udviklede sig til veer .

jeg har ingen tegn på noget som helst pt så håber og regner ikke med at gå i fødsel lige nu  

men tak for dit svar

Anmeld

16. september 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

jeg har ingen tegn på noget som helst pt så håber og regner ikke med at gå i fødsel lige nu  

men tak for dit svar

Jeg krydser for den lille venter til efter 37+0 ..

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg krydser for den lille venter til efter 37+0 ..

må gerne vente til 38+

ville jeg være mest tryk ved..

Anmeld

16. september 2012

Ayasmor

Her gik der ca. 2½-3 timer fra tegnblødning til hun lå hos mig. Jeg havde dog veer imens. Ved ikke om det er tegnblødning du har oplevet, eller det måske "bare" er et lille blodkar der er bristet pga. den store tyngde. Håber h*n bliver derinde lige et par uger endnu

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Ayasmor skriver:

Her gik der ca. 2½-3 timer fra tegnblødning til hun lå hos mig. Jeg havde dog veer imens. Ved ikke om det er tegnblødning du har oplevet, eller det måske "bare" er et lille blodkar der er bristet pga. den store tyngde. Håber h*n bliver derinde lige et par uger endnu

ja selvfølgelig rigtig nok..

er første gangs gravid og kender ikke rigtigt tegnene, men den lille må gerne vente til ihværtifal 38+

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

er  begyndt at bløde en lille smugle igen nu

ved ikke hvornår jeg skal blive bekymret ?

den lille sparker stadig..

og jeg skal til min nye læge imorgen alligevel så vil næsten ikke fare på roskilde uden grund..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.