Hvad skal I lave i Kr.Himmelfartsdagene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

linemus

Er bare nysgerrig

Her skal vi ikke noget særligt. En af dagene skal vi hen på skolens/børnehavens helt nye legeplads. Det er vist det eneste, der er planlagt, og grænser til det spændende.

- Line  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Tynen

Absolut intet!!
Jeg ved virkelig ikke hvad vi skal lave.

Stella bliver også hjemme imorgen, så tror måske vi skal noget så sindsoprivende som ud til mine forældre .. Wuhuu..
Orker bare ikke at tage i svømmehal m.m. sammen med alle de andre desperate børnefamilier

Anmeld

21. maj 2009

Loggidut

Vi skal på "bondegård" s-besøg...eller ihvertfald ud og pette en gris!

Så håber jeg manden fuldfører hans ide om en skovtur, og at vi får sat hegnet ordentligt op...

jeg skal sgu nyde dagene, det er hvad jeg skal!

Anmeld

21. maj 2009

Lise

Hvaffor en ferie???

Sidder lige nu på arbejde - har noget jeg gerne vil have lavet færdig inden mandag morgen, hvor en ny opgave venter... Tog egentlig herud for at skrive projekt, så det skal jeg bagefter... Far og Simon er hjemme og hygge sig...

I aften skal vi passe Christians nevø. Imorgen skal Christian på arbejde, og så er det mig der er hjemme med Simon. Måske vi skal tage en tur i zoo...eller på shopping - hvad tror i helst Simon vil? Shopping, si'r i? - så er det det vi gør!  Fredag aften skal jeg måske til en fest...
Lørdag skal jeg måske ha tømmermænd. Hvis ikke jeg skal ha tømmermænd, så skal jeg skrive projekt. Om aftenen har min mand inviteret mig i biffen og ud og spise. Så det ser jeg frem til.
Søndag skal jeg skrive projekt hvis jeg kan slippe ud af huset...

Anmeld

21. maj 2009

Nadi

Idag har mine forældre været her og fået morgenmad, bagefter gik vi så igang med at pakke ned i kasser (der kommer en ejendomsmægler på mandag). Iaften skal vi vist et smut til AKrup og kigge på huset

Imorgen skal jeg arbejde til 13 og Dennis til 19, men vi skal hjem til mine forældre og spise, det er nemlig min fars fødsesdlag imorgen

Lørdag skal Dennis arbejde, og i byen om aften. Så hvis der er en som har lyst til at lege kommer I bare 

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

linemus skriver:

Er bare nysgerrig

Her skal vi ikke noget særligt. En af dagene skal vi hen på skolens/børnehavens helt nye legeplads. Det er vist det eneste, der er planlagt, og grænser til det spændende.

- Line  

Jeg har sammen med en kusine fået en fætter/kusine fest op at stå. Kører til Vejen imorgen (det skal afholdes hos mine forældre, som har god plads), for at stille borde op og dække klar. Lørdag formiddag skal jeg muligvis køre en opsamlingsrunde efter dem som har transport problemmer. Selve festen er lørdag eftermiddag aften, et sammenskudsgilde hvor alle tager noget mad med til fælles afbenyttelse og drikkevarer til eget forbrug. Søndag skal jeg rydde op og køre hjem - slappe af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.