Sex og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Er jeg virkelig den eneste der synes, at sex under graviditeten er ubehagelig?

Jeg synes det gør ondt, og jeg kan absolut hverken blive tændt eller våd på nogen måde..

Jeg synes det er vildt synd for min kæreste, for vi vil jo gerne have sex begge to, men det er bare et stort problem når det gør så ondt på mig..

Er der andre der har det på samme måde? Og hvad har I gjort?

sex gør ikke ondt her under min graviditet..men noglegange gjorde det før mærkeligt faktisk...men er også meget "våd" dernede og har været det næsten hele graviditeten.

jeg har også svært ved at blive tændt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Pige2009

Martsbaby skriver:

Vi har droppet projekt sex under graviditet

Nu er maven så stor, og har været det længe, så kæresten er ikke helt så glad for det der sexeri.. Og SLET IKKE når baby sparker

Kan da ikke forstå, hvordan man kan undvære det

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

Fwf skriver:

har det på same måde  

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

Baagøe skriver:

Kan da ikke forstå, hvordan man kan undvære det

Når det er ubehageligt længe nok, så kan jeg godt undvære.. Men nogle gange er jeg godt nok også ved at gå til, men kæresten vil ikke pga maven og sparkene

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

sex gør ikke ondt her under min graviditet..men noglegange gjorde det før mærkeligt faktisk...men er også meget "våd" dernede og har været det næsten hele graviditeten.

jeg har også svært ved at blive tændt..

Mit problem i starten var at blive våd.. Men nu er der ikke så længe til, at det er ovre

Anmeld

1. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Mit problem i starten var at blive våd.. Men nu er der ikke så længe til, at det er ovre

hehe, jeg har været sjask hamrende våd dernede lige fra start..har godt nok været frustreret over at det næsten var en helt pøl når man skulle sexe

Anmeld

1. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hehe, jeg har været sjask hamrende våd dernede lige fra start..har godt nok været frustreret over at det næsten var en helt pøl når man skulle sexe

Jeg har heller ikke noget problem med det nu overhovedet!! Men som sagt pga. maven og sparkene vil min kæreste ikke, og det forstår jeg udemærket.. Han har lidt den der "hvad nu hvis jeg rammer ham" i hovedet, og uanset hvad jeg siger, eller hvor meget jeg viser ham på nettet hvordan jeg er sat sammen, så nægter han.. Det er også ok, for jeg tror det vil begynde at blive lidt besværligt

Anmeld

1. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Jeg har heller ikke noget problem med det nu overhovedet!! Men som sagt pga. maven og sparkene vil min kæreste ikke, og det forstår jeg udemærket.. Han har lidt den der "hvad nu hvis jeg rammer ham" i hovedet, og uanset hvad jeg siger, eller hvor meget jeg viser ham på nettet hvordan jeg er sat sammen, så nægter han.. Det er også ok, for jeg tror det vil begynde at blive lidt besværligt

hihi hvor sjovt alligevel..at han tror han kan ramme ham i hovedet..det lyder som noget min kæreste pludselig kunne få en ide om også..

jeg tror også vi når et tidspunkt hvor maven er i vejen..kan allerede mærke nu at står jeg på alle fire for længe får jeg mega ondt i benene bagefter..

Anmeld

2. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hihi hvor sjovt alligevel..at han tror han kan ramme ham i hovedet..det lyder som noget min kæreste pludselig kunne få en ide om også..

jeg tror også vi når et tidspunkt hvor maven er i vejen..kan allerede mærke nu at står jeg på alle fire for længe får jeg mega ondt i benene bagefter..

Han har haft den der med at ramme ham lige siden jeg var gravid, selvom han kun var en "vingummibamse" dengang Men det må han selv om, i starten gjorde det jo ondt på mig og var ubehageligt, så der kom det af sig selv, at det ikke var hele tiden vi sexede.. Nu er maven i vejen, selvom jeg nu godt kunne engang imellem Men igen, føder om MAX MAX MAX 7 uger, også går der jo lige nogle uger før man må igen, men lige i starten med en lille baby tror jeg heller ikke det er dét man har brug for, så har man nok mere brug for søvn om natten

Anmeld

2. februar 2013

Zelinasmor

Jeg var helt tør dernede hele graviditeten. Så det var som hudafskrabninger når mig og min datters far skulle hygge sig. Der mistede jeg simpelthen lysten pga smerten. Men så fik jeg noget vivag flydende gel som gjorde at alt igen var i orden "dernede". Det kan købes på apoteket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.