LMX skriver:
Gør det ondt? Det forstår jeg ikke. Det må være træls 
Vi måtte ikke sexe fra uge 6 af pga blødninger i min livmoder og øget risiko for SA. Det har da været et helvede, for lysten forsvinder jo ikke bare fordi man ikke må.
Nu er vi så småt begyndt igen og det er en lettelse.
Det er på den anden side meget normalt at kvinden i perioder af graviditeten ikke har så meget lyst til sex.
Jeg tænker at der må være en årsag til at det gør ondt på dig, for det er da ikke normalt.
Kan det tænkes at du ubevidst er bange for at der kan ske noget med bæbs'en hvis I dyrker sex og derfor bliver du ikke tændt?
Jeg har overhovedet ingen problemer med, at skulle have sex imens jeg er gravid.. Og jeg bliver psykisk nemt tændt, men det er som om at min krop ikke vil være med..
Har en veninde der havde samme problem i begge hendes graviditeter, og hun bed det bare i sig.. Det har jeg bare svært ved..
Hvis bare det var fordi vi ikke måtte, og det så pinte mig, så var det jo en anden sag 
Jeg har skam lysten, men der er kun bestemte tidspunkter hvor vi kan gøre det, for ellers har jeg kvalme, og dér har jeg bestemt IKKE lyst :p
Anmeld