Jeg er så træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2012

isamisa

Hej alle. 

Jeg ved ikke helt hvad der sker med min krop, men den har valgt at give mig en hel masse symptomer som hvis jeg havde været gravid. Jeg testede i søndags negativ, men jeg er simpelthen så træt hele tiden, jeg har ømme bryster, jeg har INGEN appetit (plejer at spise rigtig meget) dvs. i morges fik jeg ædeflip, som så forsvandt da jeg fik en enorm kvalme ved bare tanken om mad. Jeg ved virkelig ikke hvad der sker med min krop. Jeg skal i følge min cyklus have ÆL på mandag eller tirsdag, men symptomerne på min ÆL plejer ikke at være sådan. Nogen der har nogle råd til hvad det kan være, og hvad jeg evt. kan gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Pas har ik noget svar, andet end hvis du bliver ved med at ha det sådan, så test igen om en uges tid! 

Ellers ka det måske være vitamin mangel.. Vh stine

Anmeld

16. september 2012

Camilla30

Var din sidste mens som den plejer at være? Nu ved jeg jo ikke, om du ønsker dig et barn, men hos kvinder der gerne vil have et barn og prøver at blive gravid kan der komme såkaldte psykiske symptomer, der får kroppen til at opføre sig som hvis den var gravid, det kan efter sigende være meget troværdige symptomer for nogle. Men du kan måske også være gravid, jeg ville teste igen om en uges tid..

Anmeld

16. september 2012

FrkZier

isamisa skriver:

Hej alle. 

Jeg ved ikke helt hvad der sker med min krop, men den har valgt at give mig en hel masse symptomer som hvis jeg havde været gravid. Jeg testede i søndags negativ, men jeg er simpelthen så træt hele tiden, jeg har ømme bryster, jeg har INGEN appetit (plejer at spise rigtig meget) dvs. i morges fik jeg ædeflip, som så forsvandt da jeg fik en enorm kvalme ved bare tanken om mad. Jeg ved virkelig ikke hvad der sker med min krop. Jeg skal i følge min cyklus have ÆL på mandag eller tirsdag, men symptomerne på min ÆL plejer ikke at være sådan. Nogen der har nogle råd til hvad det kan være, og hvad jeg evt. kan gøre? 

du testede negativ i søndags? - dvs en uge siden..
så kan den jo sagtens være nået at blive positiv imellem tiden?!

Anmeld

16. september 2012

isamisa

Ja, for en uge siden. 

Ja det kan godt være :-) Tør bare ikke teste, hvis nu den er negativ igen. Folk siger jo at man skal vente til den forventede mens. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.