(november) Jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

haps

Hjertelyd blev der heller ikke lyttet til her - men det er vist også først efter uge 25 de gør det?? Såå næste gang
Skal også til scanning på torsdag - er rigtig spændt..
Skal du/I (pje) vide hvilket køn det er (hvis den lille vil være med til det)?
Håber det går lidt mere glat end sidst - fik lov til at vente 5 kvarter over min "tid" - det var lidt tamt bare at se alle andre blive kaldt ind.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Elskermiinsøøn!

haps skriver:

Hjertelyd blev der heller ikke lyttet til her - men det er vist også først efter uge 25 de gør det?? Såå næste gang
Skal også til scanning på torsdag - er rigtig spændt..
Skal du/I (pje) vide hvilket køn det er (hvis den lille vil være med til det)?
Håber det går lidt mere glat end sidst - fik lov til at vente 5 kvarter over min "tid" - det var lidt tamt bare at se alle andre blive kaldt ind.. 

jeg ghørt hjertelyd i uge 18 så jo de gør det før

Anmeld

8. juni 2009

haps

Elias"s mor:) skriver:

jeg ghørt hjertelyd i uge 18 så jo de gør det før

Tror det er forskelligt fra sted til sted - der stod i mit velkomstbrev at hjertelyd først blev lyttet til efter uge 25.. Så har det til gode til næste gang.. har kun set det lille hjerte banke lystigt

Anmeld

8. juni 2009

Pje

Ja det må være meget forskelligt hvornår man høre hjertelyd. Og næste gang jeg skal til JM er jeg i uge 31, så der kommer jeg forhåbentligt til at høre det.
Nope vi vil ikke have at vide hvad det bliver, skal være en overraskelse til november. Synes det høre med til at være gravid og ikke vide hvad det bliver. Vil I (haps) have det at vide?
Kan høre jeg var næste lige så uheldig som dig ved første scanning. Vi ventet i 45 minutter og jeg skulle bare sådan på toilet, men blæren skulle jo være fuld. Men lægen fik kun lige scanningsapparatet på maven og babyen var helt mast af min mega fyldte blære, så hun sendt mig på toilet. Også kunne vi rigtig få den lille at se. Så håber ikke ventetiden er lang denne gang, heldigvis skal vi derind tidligt, sidst var det først til middag.
Pia uge 20

Anmeld

8. juni 2009

haps

Pje skriver:

Ja det må være meget forskelligt hvornår man høre hjertelyd. Og næste gang jeg skal til JM er jeg i uge 31, så der kommer jeg forhåbentligt til at høre det.
Nope vi vil ikke have at vide hvad det bliver, skal være en overraskelse til november. Synes det høre med til at være gravid og ikke vide hvad det bliver. Vil I (haps) have det at vide?
Kan høre jeg var næste lige så uheldig som dig ved første scanning. Vi ventet i 45 minutter og jeg skulle bare sådan på toilet, men blæren skulle jo være fuld. Men lægen fik kun lige scanningsapparatet på maven og babyen var helt mast af min mega fyldte blære, så hun sendt mig på toilet. Også kunne vi rigtig få den lille at se. Så håber ikke ventetiden er lang denne gang, heldigvis skal vi derind tidligt, sidst var det først til middag.
Pia uge 20

Vil gerne vide om det er en han eller hun - mest af planlægningsmæssige hensyn, er såmænd ligeglad om det er det ene eller det andet - Vidste ikke hvad min datter var før hun kom til verden og ville ikke vælge det anderledes i dag
Havde også en middagstid sidst og denne gang er det kl. 13 så håber de er færdige med frokost Tror faktisk de havde overset mig - der var ikke en sjæl udover den stue hvor vi kom ind - og de havde været alene længe.. En gravid med fyldt blære - ikke nogen særlig god kombination

Anmeld

9. juni 2009

Pje

Synes også det kunne være dejligt at vide hvad det var, men også kun af planlægningsmesse årsager. Men vi er blevet enig om at ville overraskes
Ja det lyder da til de kunne have glemt dig. Håber det går bedre i overmorgen  Glæder mig til at høre hvad det gik jer og hvad I skal have.
Pia 19 + 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.