Endnu en maj - mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

PludderLady

Åh, det var også min plan at holde det hemmeligt. Jeg er 5+3 idag og ALLE (as in: ALLLLLE) ved det... Kunne simpelthen ikke holde tæt til de nærmeste og folk snakker jo  Det gør mig ikke så meget.. Det er jo virkeligt, det hele - så hvorfor ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Stjerneskud

Det er også min 3. Jeg håber da ikke man vokser hurtigere 3. gang. Vi holder det også hemmeligt. I hvert fald for de fleste, det er jo svært at holde på så stor en hemmelighed. Men vi vil jo helst ikke fortælle børnene  noget, hvis nu det går galt, og vi vil jo gerne have at de får det at vide først

Anmeld

20. september 2012

FrkZier

Stjerneskud skriver:

Har nu også været den heldige vinder af to streger. Jeg tog faktisk testen 3 gange, bare for at være helt sikker, 2 i går og en i dag. Jeg har lidt svært ved at forstå at jeg er blevet gravid. Men jeg glæder mig helt vildt sindsygt.

Tillykke til alle jer andre der også skal være mødre

mange gange tillykke

dejligt med nogen majbabyer (har selv termin d. 1 Maj)

Anmeld

20. september 2012

henh01

Stjerneskud skriver:

Det er også min 3. Jeg håber da ikke man vokser hurtigere 3. gang. Vi holder det også hemmeligt. I hvert fald for de fleste, det er jo svært at holde på så stor en hemmelighed. Men vi vil jo helst ikke fortælle børnene  noget, hvis nu det går galt, og vi vil jo gerne have at de får det at vide først

Hejsa.

Jeg når lige med i denne gruppe.. Termin 31 maj - hvis det altså går som planlagt - det er jo stadig ret usikkert.
voldsom kvalme allerede dog..

Også nr 3 her.
Hvor gamle er dine 2 andre?

Anmeld

20. september 2012

Stjerneskud

Jeg har en dreng på 9 og en pige på 7½, så det er lidt at starte helt forfra. Derudover har jeg også to bonusbørn.

Anmeld

20. september 2012

henh01

hold da op med børn Hvordan har I dog plads til alle dem?

Anmeld

20. september 2012

Stjerneskud

Det er et meget godt spørgsmål. Vi er lidt i bekneb for værelser, så vi skal i gang med at bygge om. Men på den anden side så har vi dem kun lidt over halvdelen af tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.