Endnu en maj - mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. september 2012

Stjerneskud

Har nu også været den heldige vinder af to streger. Jeg tog faktisk testen 3 gange, bare for at være helt sikker, 2 i går og en i dag. Jeg har lidt svært ved at forstå at jeg er blevet gravid. Men jeg glæder mig helt vildt sindsygt.

Tillykke til alle jer andre der også skal være mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Jupiter

Tillykke tillykke - der skulle også fire dage og fire tests til før jeg troede helt på den

Velkommen i maj-klubben. Hvornår har du termin?

Anmeld

16. september 2012

Stjerneskud

Jeg har termin den 25.

Nu er jeg ved at have fattet det, nu er jeg bare røvbange for at tabe det..

Anmeld

16. september 2012

Musse21

Stjerneskud skriver:

Jeg har termin den 25.

Nu er jeg ved at have fattet det, nu er jeg bare røvbange for at tabe det..

velkommen til

Har også termin d.25 maj

Anmeld

16. september 2012

Stjerneskud

Mange tak.

Det er første jeg har oprettet en sadan en profil, men jeg har behov for at have nogle at dele det med. Min kæreste og jeg vil helst ikke sige noget endnu. Og det er rigtig svært at holde på en hemmlighed der bare fylder så meget

Anmeld

16. september 2012

bette bebs

Stjerneskud skriver:

Har nu også været den heldige vinder af to streger. Jeg tog faktisk testen 3 gange, bare for at være helt sikker, 2 i går og en i dag. Jeg har lidt svært ved at forstå at jeg er blevet gravid. Men jeg glæder mig helt vildt sindsygt.

Tillykke til alle jer andre der også skal være mødre

Tillykke og velkommen til.
Jeg testede positiv i tirsdags og kan stadig få tanken "f..., jeg er squ gravid". Det er vildt surrealistisk, men også en rigtig fed fornemmelse.

Anmeld

17. september 2012

fyn87

Håber der er plads til endnu en maj-mor, jeg testede postitivt i dag to gange, med to forskellige test.. POSITIV, og tror det holder, er 3+5 henne, så har termin d.30 maj 2013.. men det er mit 3 barn jeg venter, og nr. 2 rykkede de terminen fra den 28 maj 2010 til den 19 maj, da han var større end gennemsnittet allerede i uge 12.. knæget var 57cm og vejede 4820, så tror heller ikke at terminen den her gang holder, den bliver nok også rykket.. da det er den samme far.. nr 1 har dog en anden far, og var 50 lang og vejde 3,5kg... Men nu må vi se..   Tillykke til alle andre vordene mødre

Anmeld

17. september 2012

nørgaard

Tillykke

Jeg har termin den 18 eller 19 kan ik helt finde ud af de beregnere! Jeg har ikke kunne holde tæt, så vores forældre ved det. Det er jo en kæmpe hemmelighed så er umulig for mig at holde... E jo bare så glad

Anmeld

19. september 2012

fyn87

Det kan jeg godt forstå vi har valgt at holde det hemmeligt for venner og famile til jeg er 12 uger henne.. håber jeg kan skjule det indtil da, de siger jo at man vokser ekstremt hurtigt 3 gang.. men så er det godt at det ikke er sommere mere, så er det lidt nemmer at skjule det under en stor striktrøje..

Anmeld

19. september 2012

PludderLady

Åh, det var også min plan at holde det hemmeligt. Jeg er 5+3 idag og ALLE (as in: ALLLLLE) ved det... Kunne simpelthen ikke holde tæt til de nærmeste og folk snakker jo  Det gør mig ikke så meget.. Det er jo virkeligt, det hele - så hvorfor ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.