Hvad hjælper mod hoste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

linemus

Jeg har bare hostet så meget i nat, at jeg ikke kunne falde i søvn og var lige ved at kaste op. Nogen gode råd?

Line - meget træt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

ka li ja

ja lige når du skal til at falde i søvn i sengen, tager du en gammeldansk. og så lægger du dig til at sove hurtigt. så hjælper det.

Anmeld

21. maj 2009

Tynen

Jeg tror jeg ringer til lægen snart.. Sådan har jeg haft det de sidste par dage..

Hoster du også slim op?
Nasty, I know, men jeg er den eneste der er syg herhjemme så tænkte at det er din smitte jeg har fået mig 100%

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Jeg gjorde ikke i starten. Der var det sådan en tør hoste fra brystkassen. Jeg kan næsten ikke trække vejret uden at skulle hoste. I går begyndte jeg på den der gammelmandshoste, hvor man er ved at kaste op (ja, jeg er ligeså nasty). Og der var det som om, der er en masse slim, der næsten ikke er til at hoste op.

Hvis jeg stadig har det sådan mandag, så ringer jeg helt sikkert til lægen, for så har jeg været syg i 14 dage, og jeg plejer ellers aldrig at blive smittet.

Ja, jeg undskylder igen for smitten   Åh, er det ikke bare hårdt at hoste sådan, når du er gravid? Hvordan tager maven det?

Anmeld

21. maj 2009

Tynen

Gammelmands hoste  ... LOL! 
Ved lige nøjagtig hvad du mener, så det er meget rammende betegnelse åbenbart

Jeg tror sgu jeg ringer mandag..
Synes også det er længe at rende rundt og hoste og være snottet osv. og det ser jo åbenbart ikke ud til at vi kan klare det selv
Havde ondt i maven/understellet når jeg hostede de første par dage, men nu er jeg i træning, så jeg tager det i stiv arm.

Det er bare alt det der slim jeg er ved at brække mig af..
Nederen at det lige bosætter sig i svælget så man ikke kan få vejret ud af næsen ELLER munden til tider - NUMS! 

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Ja, det positive må vel være, at det giver lidt mavemuskler.

Jeg har så oven i fået hovedpine her til aften, så det rigtigt skærer tværs gennem hovedet, hver gang jeg hoster = hvert halve minut.

Hvis der ikke er andre, der har medlidenhed med os, så har vi det i det mindste af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.