Manden har lige overrasket mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Loggidut

Han har længe øffet om at han skulle arbejde på fredag, og han var træt af det...mest fordi hele familien havde fri...og så her til aften siger han pludselig at han havde weekend nu...wahuuuu, han har sgu taget fri, og pludselig sad han der og snakkede om at tage i skoven på fredag...YES!

det er altså så lækkert...så i morgen, tager vi ud til en kollega og kigger hendes kæle-bondegaardsdyr...hun har lige fået hængebuesvin, og i forvejen har hun høns, kaniner, katte og hvad ved jeg, og så en tur i skoven på fredag hvis vejret holder.

Desuden er vi ved at sætte hegn i vores gård, så Tif ikke kan rende på Thistedvej...alt er bare så fedt i dag...sorry for de her virkelige corny indlæg...

lol...kan slet ikke komme ned igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Sweet1978

Loggidut skriver:

Han har længe øffet om at han skulle arbejde på fredag, og han var træt af det...mest fordi hele familien havde fri...og så her til aften siger han pludselig at han havde weekend nu...wahuuuu, han har sgu taget fri, og pludselig sad han der og snakkede om at tage i skoven på fredag...YES!

det er altså så lækkert...så i morgen, tager vi ud til en kollega og kigger hendes kæle-bondegaardsdyr...hun har lige fået hængebuesvin, og i forvejen har hun høns, kaniner, katte og hvad ved jeg, og så en tur i skoven på fredag hvis vejret holder.

Desuden er vi ved at sætte hegn i vores gård, så Tif ikke kan rende på Thistedvej...alt er bare så fedt i dag...sorry for de her virkelige corny indlæg...

lol...kan slet ikke komme ned igen!

Det var da dejligt, ja min har end ikke fri imorgen som er helligdag, men det er jeg vant til med hans branche.

Anmeld

21. maj 2009

Louise mortil4

fedt loggi, hvor bliver det bare hyggeligt for jer

Manden her hjemme er på arbejde tilca kl12 i dag og har så tilgengæld fri i morgen hele dagen med løn  

Knus Louise

Anmeld

21. maj 2009

Nadi

KANON! Det er da bare det fede overskuds indlæg det der  Ihh hvor lyder det bare skønt og idyllisk det I skal lave.

og sådan ser mit billede af Slogs ud pt

Anmeld

21. maj 2009

bette

skøønt!!! lyder da dejligt lige at kunne være lidt sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.